Aπορίες για αγορά Pinin

Γενικα θεματα

Συντονιστές: alpininstis, pininokio, Ιδρυτικά μέλη

Δημοσίευσηαπό inmymemory » Τετ Σεπ 15, 2010 18:33

Γειά σας και από μένα. Για εκτός δρόμου έχω ένα Feroza και σκέφτομαι μελλοντικά να πάρω ένα τζιπάκι 2 σε 1 (εντός και εκτός). Μεταξύ άλλων σκέφτομαι το Pinin μοντέλο > 2005 (το δίλητρο αρχικά αλλά τώρα που διάβασα πως μπαίνει σασμάν και transfer στο 1.8 το σκέφτομαι). Έριξα μπόλικο διάβασμα στο forum σας και έχω ορισμένα ερώτηματα: >-) :

1. Και το 1.8 και το 2.0 έχουν άκαμπτο άξονα πίσω σωστά?
2. Το τελευταίο μοντέλο Pinin (σε έτος) είναι του 2006? Αν ναι έχει διαφορές με του 2005?
3. Το βήμα στα διαφορικά του 1.8 και 2.0 μειώνεται με δοκιμασμένη λύση?
4. Θα έχω πρόβλημα με το γεγονός ότι το Pinin δεν υπάρχει πλέον στην παραγωγή? Εννοώ από θέμα ανταλλακτικών κτλ
5. Βενζίνη στον GDI βάζετε απλή αμόλυβδη ή απαιτεί παραπάνω?
6. Το αμάξωμα δεν κάθεται πάνω σε silent block στο σασί αλλά είναι κολλημένο σωστά?

Φιλικά,
Γιωργος
inmymemory
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Σεπ 15, 2010 09:14
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajerinho » Τετ Σεπ 15, 2010 19:10

inmymemory έγραψε:Γειά σας και από μένα. Για εκτός δρόμου έχω ένα Feroza και σκέφτομαι μελλοντικά να πάρω ένα τζιπάκι 2 σε 1 (εντός και εκτός). Μεταξύ άλλων σκέφτομαι το Pinin μοντέλο > 2005 (το δίλητρο αρχικά αλλά τώρα που διάβασα πως μπαίνει σασμάν και transfer στο 1.8 το σκέφτομαι). Έριξα μπόλικο διάβασμα στο forum σας και έχω ορισμένα ερώτηματα: >-) :

1. Και το 1.8 και το 2.0 έχουν άκαμπτο άξονα πίσω σωστά?
2. Το τελευταίο μοντέλο Pinin (σε έτος) είναι του 2006? Αν ναι έχει διαφορές με του 2005?
3. Το βήμα στα διαφορικά του 1.8 και 2.0 μειώνεται με δοκιμασμένη λύση?
4. Θα έχω πρόβλημα με το γεγονός ότι το Pinin δεν υπάρχει πλέον στην παραγωγή? Εννοώ από θέμα ανταλλακτικών κτλ
5. Βενζίνη στον GDI βάζετε απλή αμόλυβδη ή απαιτεί παραπάνω?
6. Το αμάξωμα δεν κάθεται πάνω σε silent block στο σασί αλλά είναι κολλημένο σωστά?

Φιλικά,
Γιωργος

Γεια σου inmymemory, καλωσήρθες στο Pajeroclub!!
Θα προσπαθήσω ν' απαντήσω στις ερωτήσεις σου.

1. Άκαμπτο έχουν κ τα 2. Το διαφορικό που φοράει το 2λιτρο είναι περιορισμένης ολίσθησης, του 1.8 δεν είναι.
2. Αρχές 2006 είναι τα τελευταία που κυκλοφόρησαν. Η παραγωγή στο εργοστάσιο σταμάτησε το 2005. Καμία διαφορά δεν υπάρχει μετξύ των μοντέλων των τελευταίων ετών. Το μόνο που υπήρχε (πάντα) σαν διαφορά στα 2λιτρα είναι τα 2 επίπεδα εξοπλισμού (τα ξεχωρίζεις απ'το χρώμα, μονόχρωμο κ δίχρωμο αντίστοιχα).
3. Εδώ υπάρχουν άλλοι πιο αρμόδιοι ν' απαντήσουν. Πάντως δεν είναι τόσο απλή (και φθηνή) υπόθεση.
4. Όχι δεν υπάρχει πρόβλημα, βρίσκεις ανταλλακτικά. Ο Σαρακάκης έχει ένα γενικό θέμα με καθυστερήσεις και υψηλές τιμές αλλά βρίσκεις και στο ελεύθερο εμπόριο ή αν χρειαστεί από ιντερνετ
5. Βάζω απλή αμόλυβδη και δεν είχα ποτέ πρόβλημα
6. Σωστά, δεν έχει ξεχωριστό σασί (τύπου σκάλας όπως το λένε) αλλά ενιαίο αυτοφερόμενο πλαίσιο

Έχεις κάνει καμία έρευνα αγοράς? Βρίσκεις κανένα καλό αμάξι?
Πάντως για τον 2πλο (εντός-εκτός) χαρακτήρα που το θέλεις είναι πραγματικά ιδανικό αμάξι!!! :thup:
Ότι άλλο θέλεις ρώτα.
Άβαταρ μέλους
pajerinho
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Τετ Φεβ 13, 2008 15:11
Τοποθεσία: Πάτρα
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό inmymemory » Τετ Σεπ 15, 2010 20:31

Καλώς σας βρήκα!

Έχω κάνει σχετική έρευνα ναι. Παλιότερα που ψαχνόμουνα πάλι κατέληξα στο να τροποποιήσω το Feroza καθαρά σε εκτός δρόμου όχημα (με αναγόμωση, ψήλωμα, κτλ) κ να πάρω ένα δεύτερο συμβατικό για την πόλη. Καλώς ή κακώς έχω καλομάθει με αυτά που μου έδωσε σαν αμάξι το Feroza στο off-road (LSD πίσω, 5.12 διαφορικά, δυνατά αργά, νευρικό γκάζι και αξιοπιστία) και δεν μπορώ να βρω κάτι εξίσου καλό και οικονομικό για off-road.

Τώρα πλέον ηρέμησα όμως (μεγαλώνουμε :( ) και δεν με ενδιαφέρει να πηγαίνω τόσο σε στραμπουλήγματα, νεροφαγώματα, κτλ (εντάξει θα το σπάω που κ που αλλά όχι σαν το Feroza) αλλά να έχω ένα αμάξι εκδρομικό που να πηγαίνει σε λάσπες και βουνα αλλά να κάνει και ενα σχετικά ευχάριστο ταξίδι (για τζιπ με άξονα πίσω πάντα).

Έχω καταλήξει στα εξής:

1. Grand Vitara 2005: Οδήγησα το 1.6 δε με εντυπωσίασε. Καλό αμαξάκι, μαλακό αλλά είναι τα ζώα μου αργά + για τον δίλητρο που έχει δεν ακούω και τα καλύτερα

2. RAV4 2006: Δεν το έχω οδηγήσει, ακούω πολύ καλά λόγια αλλά είμαι μαθημένος στα αργά και στην πίσω κίνηση οπότε μάλλον το αποκλείω.

3. Pinin 2005-2005: Μ'αρεσει σαν αμάξωμα και γουστάρω το σύστημα τετρακίνησης που έχει. Αυτό που με χαλάει είναι ο Σαρακάκης περίσσοτερο να σας πω την αλήθεια και το αυτοφερόμενο αμάξωμα που έχει. Ευτυχώς έχω αρκετές γνώσεις στο αμάξι καθότι το Ferozaki το φτιάχνω σχεδόν μόνος μου οπότε τον Σαρακάκη δεν θα τον βλέπω και πολύ συχνά (ευχομαι!)

Επίσης εννοείται πως αν πάρω το Pinin θα το ψηλώσω μέχρι +5cm δεν χρειάζομαι παραπάνω. Ακούω γνωωωωμμμεςςςςςςςςςςςς :hehe:
inmymemory
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Σεπ 15, 2010 09:14
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό themis » Τετ Σεπ 15, 2010 21:39

Kαλοσηρθες και απο εμενα,για το G.V δεν εχω να πω πολλα εκτος απο οτι υπαρχουν αρκετα πραγματα για βελτιωσεις,και ετοιμες λυσεις,το 1,6 οντος ειναι αδυναμο οποτε θα ελεγα για διλιτρο.Για το RAV νομιζω οτι δεν κανει για τετοια χρηση,και τελος το pinin θεωρω οτι δεν ειναι κανενα αυτοκινητο για σκληρη χρηση ,αλλα με μερικες μετατροπες μπορει να γινει ενα καλο οχημα on-off.Οσο για το για το σασι που δεν ειναι ακριβως αυτοφερομενο,αλλα κατι εκει τριγυρο δεν υπαρχει θεμα,αλλοστε υπρχουν αυτοφερομενα με πολυ καλες κριτικες οπως cherokee -niva κ.α
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm by ss-tn
Άβαταρ μέλους
themis
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2224
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 24, 2008 20:14
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό inmymemory » Πέμ Σεπ 16, 2010 08:53

themis έγραψε:Kαλοσηρθες και απο εμενα,για το G.V δεν εχω να πω πολλα εκτος απο οτι υπαρχουν αρκετα πραγματα για βελτιωσεις,και ετοιμες λυσεις,το 1,6 οντος ειναι αδυναμο οποτε θα ελεγα για διλιτρο.Για το RAV νομιζω οτι δεν κανει για τετοια χρηση,και τελος το pinin θεωρω οτι δεν ειναι κανενα αυτοκινητο για σκληρη χρηση ,αλλα με μερικες μετατροπες μπορει να γινει ενα καλο οχημα on-off.Οσο για το για το σασι που δεν ειναι ακριβως αυτοφερομενο,αλλα κατι εκει τριγυρο δεν υπαρχει θεμα,αλλοστε υπρχουν αυτοφερομενα με πολυ καλες κριτικες οπως cherokee -niva κ.α


Καλημέρα,

Και το GV δίλητρο πάλι αδύναμο είναι, γενικά μου φάνηκε λίγο ψεύτικο το αμάξι αλλά όπως και να το κάνεις είναι μια απ'τις λιγοστές επιλογές με αργά κτλ. Χμμμμ όταν λες "σκληρή χρήση" τι εννοέις? 8)
inmymemory
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Σεπ 15, 2010 09:14
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό alpininstis » Πέμ Σεπ 16, 2010 08:57

Καλώς ήρθες και από έμενα,
Νομίζω ότι οι συνάδελφοι έχουν καλύψει τις απορίες σου
Να σου διευκρινίσω μόνο οτι το pinin δεν εχει αυτοφερόμενο ,έχει σασί ,απλά
δεν ειναι ανεξάρτητο απο το αμάξωμα αλλά κολλημένο .
Επίσης με τις μετατροπές που είπες , 5cm ψήλωμα με μια καλή
ανάρτηση ,4 λάστιχα και 2 ποδιές , νομίζω οτι θα εχεις ενα πολύ καλό και αξιόπιστο αποτέλεσμα
που θα μπορείς να ταξιδεύεις ανθρώπινα με ασφάλεια και να "λυσσάς" και στο βουνό .
Άβαταρ μέλους
alpininstis
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 2632
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 16:06
Τοποθεσία: Αγ Παρ/υή Αττικής
Αυτοκίνητο: pinin 2.0 gdi 3door

Δημοσίευσηαπό inmymemory » Πέμ Σεπ 16, 2010 09:08

ΟΚ ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα εάν κανονίσετε καμιά βόλτα προς τα πάνω (California κτλ) να έρθω και γω και ρίξω μια ματιά σε κανένα Pinin και ίσως και να το οδηγούσα λίγο??? If possible :rofl:
inmymemory
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Σεπ 15, 2010 09:14
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajerinho » Πέμ Σεπ 16, 2010 10:39

alpininstis έγραψε:Καλώς ήρθες και από έμενα,
Νομίζω ότι οι συνάδελφοι έχουν καλύψει τις απορίες σου
Να σου διευκρινίσω μόνο οτι το pinin δεν εχει αυτοφερόμενο ,έχει σασί ,απλά
δεν ειναι ανεξάρτητο απο το αμάξωμα αλλά κολλημένο .
Επίσης με τις μετατροπές που είπες , 5cm ψήλωμα με μια καλή
ανάρτηση ,4 λάστιχα και 2 ποδιές , νομίζω οτι θα εχεις ενα πολύ καλό και αξιόπιστο αποτέλεσμα
που θα μπορείς να ταξιδεύεις ανθρώπινα με ασφάλεια και να "λυσσάς" και στο βουνό .

Τί ωραία που τα είπες ρε alpininsti :)
Συμφωνώ σε όλα!!
Να πω μόνο κάτι για το πλαίσιο γιατί γίνεται πολύ κουβέντα πάνω στο θέμα (στο παρελθόν σε κάποια άλλα φορουμ έχουν γίνει ομηρικές μάχες....).
Είτε αυτοφερόμενο με ενισχυμένο σασί το πεις είτε σασί κολλημένο με το αμάξωμα, το ίδιο είναι. Το αποτέλεσμα είναι ένα. Όλο το αμάξωμα παραλαμβάνει φορτίσεις και έχει σχεδιαστεί ώστε όλο το αμάξωμα να συμμετέχει στις καταπονήσεις. Οι ενισχύσεις από κάτω (που είναι περίπου στην μορφή ενός ανεξάρτητου σασί τύπου σκάλας) δίνουν την απαραίτητη αντοχή που χρειάζεται ένα εκτός δρόμου όχημα.
Πρακτικά σ' ένα 4κίνητο που έχει σασί τύπου σκάλας, όπως το Feroza, μπορείς να βάλεις ένα τιμόνι πάνω στο σασί και να πηγαίνεις όπου πήγαινες ως τώρα. Στο Pinin και σε όλα που έχουν παρόμοιο πλαίσιο δεν μπορείς να διαχωρίσεις το "σασί" απ' το υπόλοιπο αμάξωμα όχι μόνο επειδή είναι κολλημένα, αλλά επειδή το σύνολον είναι αυτό που παραλαμβάνει τα φορτία και όχι μόνο το "σασί". Υπάρχουν πχ και στηρίξεις (μπροστά θόλοι) που δεν είναι πάνω στο "σασί" ενώ στα τύπου σκάλας όλα στηρίζονται στο σασί.
Anyway, όλα αυτά είναι λίγο ψηλά γράμματα με μικρό πρακτικό ενδιαφέρον. Αυτό που είναι η μοναδική ουσιαστική (από πρακτικής απόψεως) διαφορά είναι ότι το ένα παίρνει body lift ενώ το άλλο δεν παίρνει. Ή μάλλον και το Pinin παίρνει "body lift" αλλά με διαφορετικό τρόπο. Αντί να σηκώσεις την καμπίνα κατεβάζεις την μπροστά γέφυρα (βλέπε Themis)
Άβαταρ μέλους
pajerinho
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Τετ Φεβ 13, 2008 15:11
Τοποθεσία: Πάτρα
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό alpininstis » Παρ Σεπ 17, 2010 13:36

Το ιδιο πράγμα λέμε ..........και το βασικότερο και ουσιαστικότερο
ειναι οτι ολα κρίνονται εκ του αποτελέσματος και το
αποτέλεσμα στο pinin ειναι θετικότατο :yupi: :yupi:
Άβαταρ μέλους
alpininstis
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 2632
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 16:06
Τοποθεσία: Αγ Παρ/υή Αττικής
Αυτοκίνητο: pinin 2.0 gdi 3door

Δημοσίευσηαπό inmymemory » Δευτ Σεπ 20, 2010 10:37

Καλημέρες,

Άλλες 2 ερωτησούλες:

1. Οι πλύμνες στο Pinin είναι συνεχώς κουμπωμένες? Εννόω ότι σε πισώ κινηση τα ημιαξόνια συνεχίσουν να γυρνάνε?

2. Μέχρι τι μέγεθος ελαστικού μπορώ να βάλω στο Pinin με 5cm ψήλωμα?
inmymemory
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Σεπ 15, 2010 09:14
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajerinho » Δευτ Σεπ 20, 2010 11:18

inmymemory έγραψε:Καλημέρες,

Άλλες 2 ερωτησούλες:

1. Οι πλύμνες στο Pinin είναι συνεχώς κουμπωμένες? Εννόω ότι σε πισώ κινηση τα ημιαξόνια συνεχίσουν να γυρνάνε?

2. Μέχρι τι μέγεθος ελαστικού μπορώ να βάλω στο Pinin με 5cm ψήλωμα?


1. Όχι, είναι αυτόματες κ σε γενικές γραμμές είναι απροβλημάτιστες (δεν έχω ακούσει κάποιον να είχε ποτέ πρόβλημα. Διορθώστε με αν μου διαφεύγει κάτι). Το 1.8MPI δεν έχει πλήμνες γιατί είναι μόνιμα 4κίνητο. Κ μετατροπή με transfer από 2λιτρο να του κάνεις τα μπροστά ημιαξόνια θα γυρνάνε πάντα.
2. Εξαρτάται πως θα κάνεις το ψήλωμα. Αν δεν πειράξεις το πιατέλο μπροστά, τότε σε περιορίζει αυτό κ μπορείς να βάλεις (οριακά) μέχρι 205/80/16 (πρωτογενές, όχι αναγόμωση) που είναι περίπου 29ίντσες. Αν μετατοπίσεις το πιατέλο προς τα πάνω (αρκετά εύκολη μετατροπή) τότε μπορεί να μπει λάστιχο με 30ίντσες διάμετρο ή κ λίγο μεγαλύτερο (πχ. 225/75/16 αναγόμωση).
Άβαταρ μέλους
pajerinho
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Τετ Φεβ 13, 2008 15:11
Τοποθεσία: Πάτρα
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό alpininstis » Δευτ Σεπ 20, 2010 14:04

Σωστός ο Διονύσης.................
Άβαταρ μέλους
alpininstis
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 2632
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 16:06
Τοποθεσία: Αγ Παρ/υή Αττικής
Αυτοκίνητο: pinin 2.0 gdi 3door

Δημοσίευσηαπό inmymemory » Δευτ Σεπ 20, 2010 20:30

Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις! Σας έχω άλλη μια...
Παρατήρω σε μερικές αγγελίες με Pinin πως τα όργανα του κοντερ έχουν μπλε απόχρωση. Ποιά μοντέλα το'χουν αυτό??? Επίσης βρήκα ένα που λέει μοντέλο 01/08 (!!), παραμύθι δεν είναι αυτό? Αφού μέχρι το 2006 έβγαινε το Pinin αν δεν κάνω λάθος...
inmymemory
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Σεπ 15, 2010 09:14
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό inmymemory » Δευτ Σεπ 20, 2010 20:39

Και κάτι άλλο: από 2005 και μετά έχουν ESP???
inmymemory
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Σεπ 15, 2010 09:14
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajerinho » Δευτ Σεπ 20, 2010 21:57

Μπλε όργανα είχαν κάποια απ' τα παλαιότερα νομίζω. Ίσως μόνο τα εισαγωγής, δεν είμαι σίγουρος.
Πάντως το δικό μου που είναι τέλη 2005 δεν έχει μπλε όπως κ κανένα άλλο αυτής της χρονολογίας.
Pinin του 2008 δεν υπάρχει με τίποτα. Ή είναι λάθος, ή παραμύθι ή είναι εισαγωγή μεταχειρισμένου κ γράφει την ημερομηνία 1ης άδειας στην Ελλάδα.
ESP δεν έχει κανένα Pinin. Μη σε προβληματίζει ιδιαίτερα αυτό, το κράτημα όταν βάζεις την 4κίνηση είναι κορυφαίο.
Τί τιμές βρίσκεις αλήθεια? Υπάρχουν μοντέλα 2005?
Άβαταρ μέλους
pajerinho
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Τετ Φεβ 13, 2008 15:11
Τοποθεσία: Πάτρα
Αυτοκίνητο:

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες

cron