Για σας παιδιά.
Διάβασα αυτό το άρθρο [url=αυτο]http://www.e-go.gr/wmotors/article.asp?catid=15704&subid=2&pubid=4677002[/url] και έπαθα πλάκα. Η mitsubishi έκανε ένα τεχνολογικό άλμα στους πετρελαιοκινητήρες και έφτασε τους Γερμανούς ανταγωνιστές αλλά και με παγκόσμιες πρωτοπορίες.
Έφτιαξε τον κορμό του κινητήρα από αλουμίνιο, το καπάκι κεφαλής από ειδικό πλαστικό, τον στρόφαλο παράκεντρο από τους κυλίνδρους, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, σχέση συμπίεσης 14,9:1 και πρόσθεσε τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας το αποτέλεσμα η τελειότητα οι κινητήρες αυτοί θα μπούνε σε asx και outlander στην Ελλάδα και αν κατάλαβα καλά από ψάξιμο που έκανα και στο pajero και μετά σκέφτηκα (για δες καιρό που διάλεξε ο χάρος να με πάρει τώρα που ανθίζουν τα κλαριά και βγάζει η γης χορτάρι) δηλαδή όταν εισαγόταν το pajero στην Ελλάδα υστερούσε κάπως η δύναμη του στους πετρελαιοκινητήρες τώρα που έγινε κορυφαίο 200sp και 44nm το βλέπουμε μόνο από το pc και από οτι διάβασα έκαναν μεγάλη βελτίωση στην μόνωση και στους αεροδυναμικούς θορύβους για το μοντέλο 2010.
Ένα μεγάλο μπράβο από μένα στην mitsubishi.