Νέος στην ομάδα

Γενικα θεματα

Συντονιστές: alpininstis, pininokio, Ιδρυτικά μέλη

Δημοσίευσηαπό mitsu » Σάβ Ιαν 08, 2011 13:19

Έχω την εντύπωση ότι στην easy select δεν υπάρχει η επιλογή 4Η αλλά 4ΗLc που δεν χρησιμοποιείται σε άσφαλτο γιατί κουρδίζει το διαφορικό.Δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά. Ας μας φωτισει ένας ιδιοκτήτης.
Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή...
Η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι!!!
Άβαταρ μέλους
mitsu
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 20, 2008 09:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό GLOCKY » Σάβ Ιαν 08, 2011 13:42

Eχει 2H-4H-4L!
2H:κανονικη κινηση με πισω τροχους.
4H:τετρακινηση με κλειδωμα κεντρικου διαφορικου.
4L:τετρακινηση με υποπολλαπλασιασμο σχεσεων κοινως αργα.
Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ
ΑΝΔΡΩΝ ΓΑΡ ΕΠΙΦΑΝΩΝ ΠΑΣΑ ΓΗ ΤΑΦΟΣ
Άβαταρ μέλους
GLOCKY
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: Παρ Δεκ 04, 2009 20:28
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό george77 » Σάβ Ιαν 08, 2011 14:32

Άρα όπως και στο suzuki το 4Η μπαίνει παντού όπου αφορά ολισθηρά εδάφη (χιόνια,λάσπη λίγη,βροχή,χώμα..)
george77
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τετ Ιαν 05, 2011 09:13
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό mitsu » Σάβ Ιαν 08, 2011 22:38

GLOCKY έγραψε:Eχει 2H-4H-4L!
2H:κανονικη κινηση με πισω τροχους.
4H:τετρακινηση με κλειδωμα κεντρικου διαφορικου.
4L:τετρακινηση με υποπολλαπλασιασμο σχεσεων κοινως αργα.


Άρα η "γρήγορη" δεν μπαίνει στην άσφαλτο.
Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή...
Η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι!!!
Άβαταρ μέλους
mitsu
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 20, 2008 09:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό kpapadakis » Κυρ Ιαν 09, 2011 00:20

Μπαίνει μόνο σε ολισθηρά εδάφη και μέχρι τα 100
Δεν κάνιε για στεγνή άσφαλτο
Το easy οφείλεται στο ότι μπάινει και εν κινησει μόνο με πάτημα συμπλέκτη
kpapadakis
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 18:48
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό GLOCKY » Κυρ Ιαν 09, 2011 02:51

Παιδια εγω εχω χρησιμοποιησει απο 2H σε 4H ελαχιστες εως μετρημενες στα δαχτυλα φορες εν κινησει!
Ομως δεν κανει να το βαζεις σε στεγνη ασφαλτο!
Τωρα οσον αφορα για το easy εαν μπαινει εν κινησει με πατημα συμπλεκτη δεν ξερω να απαντησω βγιατι το δικο μου ειναι με αυτοματο σασμαν και το μονο που κανω με το μικρο λεβιε(τετρακινησης) ειναι να το βαζω απο 2H σε 4H με μια κινηση.
Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ
ΑΝΔΡΩΝ ΓΑΡ ΕΠΙΦΑΝΩΝ ΠΑΣΑ ΓΗ ΤΑΦΟΣ
Άβαταρ μέλους
GLOCKY
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: Παρ Δεκ 04, 2009 20:28
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Mitsu3Sport » Κυρ Ιαν 09, 2011 13:30

Γιώργο, η τετρακίνηση οπως Βιταρα, χωρίς θέση N (και ως τώρα δεν έχω βρει μετατροπή για 2L, όπως υπάρχει στο Βιτάρα.)
Mitsu3Sport
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 471
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2009 19:54
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό sport_nikos » Κυρ Ιαν 09, 2011 14:26

Γεια και χαρά σε όλους σας και καλή χρονιά...
Είμαι νέος στο φόρουμ, οπότε συγχωρέστε με για τυγχόν λάθη...
Εχω Pajero Sport 2002 αυτόματο.... και όπως και το τριήμερο που πέρασε και ήμουν σε ορεινά κινούσα το αμάξι πολλές φορές με 4H επιλογή σε ασφάλτινό επαρχιακό δρόμο. Συνήθως ήταν στροφές που πολλές φορές σε ανιήλια κομάτια (στροφές) κρατούσε πάγο και έκανα και έκανα και κανα δυο φορες «χορευτικά» όσο είχα την πίσω κίνηση.....

Είναι λάθος δηλαδή? χαλάω το αυτοκίνητο έτσι? υποτίθεται ότι το έχω στην τετρακίνηση γιατί δεν γνωρίζω σε ποιά στιγμή θα μου χρειαστεί....
Είναι λάθος να αλλάζω από 2H σε 4H εν κινήσει?
sport_nikos
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Δεκ 28, 2010 13:10
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό themis » Κυρ Ιαν 09, 2011 19:07

Δεν υπαρχει κανενα προβλημα σε τετοιου ειδους καταστασεις,θα αποφευγεις να το βαζεις σε στεγνη ασφαλτο που εχει κλειστες στροφες,γενικα θα το εχεις καταλαβει οτι βαραινει το τιμονι, ειναι αυτο που λεμε (κουρδισει η μεταδοση)
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm by ss-tn
Άβαταρ μέλους
themis
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2224
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 24, 2008 20:14
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό sport_nikos » Κυρ Ιαν 09, 2011 19:13

themis έγραψε:Δεν υπαρχει κανενα προβλημα σε τετοιου ειδους καταστασεις,θα αποφευγεις να το βαζεις σε στεγνη ασφαλτο που εχει κλειστες στροφες,γενικα θα το εχεις καταλαβει οτι βαραινει το τιμονι, ειναι αυτο που λεμε (κουρδισει η μεταδοση)




ναι οκ.... αλλά σημαίνει ότι κάνω ζημιά στο αμάξι όταν έχω τετρακίνηση σε άσφαλτο? γιατί κάπως έτσι καταλαβα απο αυτά που λέτε.... εκτός και αν κατάλαβα λάθος :) . Συνήθως όταν κάνω ανάβαση σε ορεινά, ακόμα και σε ασφάλτινο δρόμο έχω τετρακίνηση, γιατί απο στροφή σε στροφή είναι εντελώς αλλιώς ο καιρός και ο δρόμος (πάγος, λάσπες, κλπ κλπ). Κάνω λάθος?
sport_nikos
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Δεκ 28, 2010 13:10
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό themis » Κυρ Ιαν 09, 2011 19:27

Το παμε παλι απο την αρχη,οταν εχεις να κινηθεις σε στροφες που ειναι βρεμενη ασφαλτος δεν υπαρχει καποιο ουσιαστικο προβλημα,τωρα να ειναι στεγνη και πιο πανω να εχει παγο ε τοτε τι να πω ,βαζε τετρακινηση πριν τον παγο. Για να γινει ζημια ειναι αρκετα δυσκολο,στην ουσια τρωγονται λιγο παραπανω τα λαστιχα και καταπονειτε λιγο το κιβωτιο μεταφορας
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm by ss-tn
Άβαταρ μέλους
themis
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2224
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 24, 2008 20:14
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό sport_nikos » Κυρ Ιαν 09, 2011 19:29

οκ... μπορεί να σας ακούγεται αστείο (μάλλον λάθος το κατάλαβα εξα αρζής εγώ δηλαδή). Ξεκάθαρο. Ευχαριστώ :-)
sport_nikos
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Δεκ 28, 2010 13:10
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pininokio » Κυρ Ιαν 09, 2011 21:16

νικο φαντασου το ως εξης...φαντασου τους 2 τροχους ενος αξονα.νοητα προσπαθησε να τον στριξεις.ο τροχος πουθ ειναι εσωτερικα στην στροφη θα κανει πολυ λιγοτερες περιστροφες απο οτι αυτος που ειναι απ την εξω πλευρα.αν τωρα εσυ εισαι τετρακινητος αρα κινηση κ στους 2 τροχους του αξονα φανταζεσαι οτι δυσκολευει πολυ το θεμα στροφη.γι αυτο λεει ο θεμης οτι "κουρδιζει" κ μπορει να χεις προβλημα με τη μεταδοση.σε επιφανειες βρεγμενες με χιονι η λασπη που η τριβη ειναι σαφως μικροτερη το φαινομενο εξαφανιζεται καθως οι 2 τροχοι μπορουν να δουλεψουν πιο ευκολα κ να βρουν τις περιστροφες που χρειαζονται σε καθε περιπτωση στροφης...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pininokio
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 2953
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2008 15:33
Τοποθεσία: mellisia
Αυτοκίνητο: pajero pinin 2.0 GDI

Δημοσίευσηαπό sport_nikos » Δευτ Ιαν 10, 2011 08:38

Γενικότερα είμαι καινούριος στο θέμα της τετρακίνησης, αλλά με πολλά χρόνια εμπειρίας οδήγησης σε ορεινές διαδρομές (λόγω καταγωγής) με συμβατικά αυτοκίνητα. Μπορεί να σας ακούγονται απλά και αστεία αυτά που ρωτάω (σχωρέστε με :-)) ) αλλά επειδή είδα ότι στο φόρουμ σας μπορούν να λυθούν κάποιες απορίες μου είπα να ρωτήσω.... Ξαναλέω λοιπόν άλλο σενάριο (μου έτυχε πριν λίγες μέρες....): Οδηγώ σε ασφάλτινο επαρχιακό δρόμο (από αυτούς που παρακαλάς να μην έρθει άλλος από απέναντι γιατί δεν χωράτε), είμαι σε υψόμετρο άνω των 1000 μέτρων και ανεβαίνω κατεβαίνω πλαγιές (έτσι είναι η διαδρομή, φιδάκι) σε ομίχλη (δεν βλέπω πάνω από 2 μέτρα....) για καμμιά ώρα περίπου. Είναι νωρίς το πρωί, και ακόμα ο δρόμος αλλού είναι στεγνός, αλλού βρεγμένος από την πάχνη και σε πολλά σημεία (σκοτεινά) κρατάει πάγο. Είναι λάθος μου που οδηγώ όλη αυτή την διαδρομή (από την αρχή της ομίχλης) με μόνιμα 4H? Θεωρώ ότι έτσι οτιδήποτε μου συμβεί θα έχω το καλύτερο δυνατό κράτημα στο αμάξι. Λάθος σκεπτικό δηλαδή?

Αν είναι μόνο θέμα φθορών του αυτοκινήτου (λάστιχα πχ) το θεωρώ δεδομένο και δεν με πειράζει χάριν της ασφάλεις που μου παρέχει η τετρακίνηση. Αν είναι όμως πρόβλημα για το αμάξι μου και είναι κάτι το οποιο αγνοώ (είπαμε δεν ξέρω και πολλά από τετρακίνηση) μου το λέτε για να το γνωρίζω και εγώ για από εδώ και πέρα.

ευχαριστώ
ΝΙΚΟΣ
συνήθως δεν γράφω τόσα :-)))))))))
sport_nikos
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Δεκ 28, 2010 13:10
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό george77 » Δευτ Ιαν 10, 2011 08:42

Άρα είναι όπως το suzuki. Παιδιά πρέπει να πουληθεί το vitara!!!!
george77
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τετ Ιαν 05, 2011 09:13
Αυτοκίνητο:

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες

cron