Ξεκινήσαμε και πάλι σιγά σιγά…..!!!
Οι εργασίες είναι άπειρες ………. Και τα θεματάκια πολλά και αναμενόμενα για αμάξι εισαγωγής. Να λέω την αλήθεια είναι περισσότερα απ’ότι περίμενα.
Οι μασπιέδες έχουν τα μαύρα τους τα χάλια δεν αξίζει καν να ασχοληθείς μαζί τους.
Οπότε κοπήκαν εντελώς και θα ή θα φτιαχτούν άλλοι από το μηδέν ή θα βρώ από άλλο space gear………..που έχω κάτι υπόψιν μου.
Όσο αφορά το μοτέρ λύθηκε όλο.
Α) αντλία πετρελαίου επισκευή service με νέο σετάκι επισκευής και αφού κάνει περίπου 2000χλμ θα ρυθμιστεί προπορία…..
Β) η τουρμπίνα μου είχε ραγισμένα μαντέμι. Οπότε βρήκαμε νέα μεταχειρισμένη και ξεκινήσαμε τα εξής: σετάκι επισκευής original Mitsubishi, με μετατροπή άλλη είσοδο και άλλη έξοδο μεγαλύτερη και νέα φτερωτή από άλλη τουρμπίνα Mitsubishi.
Γ)φτιάχτηκε χειροποίητη downpipe και νέο πλακάκι.
Δ)έγινε επισκευή στα μπέκ
Ε)μπήκε νέα φλάτζα, μέταλλα και έγινε ρεκτιφιέ και στο μοτέρ.
Μένουν ακόμα να αγοραστεί νέο ψυγείο να φτιαχτούν κάποιες σωληνώσεις και νέα εξάτμιση λογικά φ60 με καζάνι είσοδο έξοδο. Και αφού κάνω κάποια χιλιόμετρα να ρυθμιστεί ….. πίεση τουρμπίνας και προπορεία σε αντλία. Για να δούμε τα νούμερα που θέλω αξιόπιστα.
Έχουν αγοραστεί αρκετά πραγματάκια που κάποια τα έχω ξεχάσει κι’όλας :
Εργάτης T-MAX 9500lbs ασύρματος με συρματόσχοινο (μεταχειρισμένος)
Αντιστρεπτικές Dobinson heavy-duty για εργάτη (από Αυστραλία)
Αεροτομή με τρίτο στοπ (από Αυστραλία)
2 spot led cree 16w + 2 spot led cree 18w
Ζάντες original Mitsubishi 15x 8.5’’ από L040 Pajero έκδοση rallyart (μεταχειρ.)
Turbo timer Apexi
ΚΝ filters για εργοστασιακό φιλτροκούτι
CB ALAN 121A
Αμορτισέρ Procomp
Αναμένω να έρθουν 2 καρφιά κίτρινα ομίχλης 7’’
Αναμένω να έρθει ARB-LOCKER για πίσω με το μεγάλο κομπρεσέρ
Νέα ακραξόνια , κιθάρες , κάτω ψαλίδια
Κιτ επισκευής και για τις 4 δαγκάνες
Δισκόπλατο exedy daikin (new)
Έχω πάρει κάτι φτερά για τους θόλους αλλά τελικά δεν ξέρω αν θα μπουν ίδωμεν…
Έχει φτιαχτεί lift 2.5’’ μεταλλικό
Έχω πάρει κάτι μεταχειρισμένα 31/10,50/15 maxxis trepador M8060 για να υπάρχουν να πατήσει το αμάξι να γίνουν δοκιμές κτλ κτλ και μετά θα πάμε σε 16αρες για χωμάτινα πρωτογενή να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο…….και θα είναι οι 15αρες για χρήση ασφάλτινων ελαστικών ή 50-50………
Θα γίνουν αρκετές μεταλλικές κατασκευές όπως βάση για εργάτη , ποδίες ,βάση για την ρεζέρβα,rock slider αρκετό μέταλλο και κουλούρες argon .κόψε – ράψε. Και αρκετές μικροκατασκευές.
Θα γίνουν κάποιες προεργασίες αναμονές για τις εσωτερικές κατασκευές όχι τρελά πράγματα αλλά θέλω λίγο βάρος πίσω διότι έχω θέμα και χοροπηδάει πίσω διότι κανονικά είχε καθίσματα.
Έχουν ξηλωθεί πόρτες + σειρόμενες πού θέλουν από κάτω φροντίδα.
Θα ξηλωθούν τζάμια πλαϊνά για να περαστούν νέες τσιμούχες και αντικατάσταση του πίσω λόγω χαλασμένου θερμενόμενου.
Ανταλλακτικά – αναλώσιμα – χρώματα – βουρτσάκια παραβουρτσάκια – τροχάκια – εποξειδικά είναι πολλά δεν περιγράφω………………………………………………………………………….
Στην αποκατασκευή προχωράμε λίγο λίγο υπάρχουν κολλήματα σε διάφορα κομμάτια όπου μας καθυστερούν αρκετά.
Τα κομμάτια που θα μπουν στην καρότσα είναι στην ουσία πάνω – κάτω από τους τέσσερις θόλους . Έχει δουλείες με φούντες.θα ξαναβαφτεί ολό το αμάξι από κάτω + διαφορικά , γεφυρές , ψαλίδια .............................
Υπάρχουν ηλεκτρολογικές εργασίες διάφορες που θα σχεδιαστούν θα τραβηχτούν καλωδιώσεις και θα φτιαχτούν αργότερα.
Στο θέμα ανάρτησης θα γίνουν αρκετές αλλαγές από την εργοστασιακή σε σημεία στήριξης και σε θέμα λειτουργίας ………..
Στην ουσία ότι μπορούμε να κάνουμε εμείς είναι με πίσω…….. διότι με τα ψαλιδάκια είναι λίγα τα θέματα. και έχω κακομάθει με το jimny με τα αξόνια….χιχιχι!!!!
Μετά από αρκετό καιρό είπα να σας πώ τι γίνεται………
Φωτογραφίες έχω βγάλει λίγες προς το παρόν αλλά στα αναρτισιακά που θα έχουν ενδιαφέρον θα κάνω κάτι καλύτερο.Διότι τώρα μόνο σκοριά βλέπεις και δεν θέλω να τα βλέπω συνέχια..
Σταματάω να γράφω γιατί με την φόρα που πήρα θα γράφω κανά 2 μέρες με το κουβά που παντρεύτηκα……….οριστικά με αυτά που έκανα!!!χαχαχα!!!
Θα ενημερώσω όταν θα έχω κάποια ενδιαφέρουσα αλλαγή.
Μετά από τόσο καιρό και χώμα να μην πατήσω αρκεί να τσουλάει δεν με νοίαζει……
Αλλίως ξεκίνησε η ιστορία μ’αυτό το αυτοκίνητο και αλλιώς έγινε …… (ξέρω τις απόψεις σας) ήρθαν τα πάνω κάτω σ’όλα τα πράγματα αλλά πού θα πάει θα το τελειώσω στην χειρότερη κατάσταση μέχρι τέλους του έτους είναι η τελευταία προθεσμία που έχω δώσει στον ευατό μου . Ένα mitsubishi θα μας κάνει καλά?? Δέν θα περάσει το δικό του.