από Mitsu3Sport » Τρί Απρ 19, 2011 15:15
Τέλη Μαρτίου έχω ολοκληρώσει την εγκατάσταση υγραερίου.
Αμέσως μετά το τριήμερο της 25ης φεύγω για εργοτάξιο στην Κοζάνη.
Φεύγοντας περνώ από την αποθήκη που έχω το δεύτερο σετ λάστιχα, για να βάλω μια ρεζέρβα στη σχάρα, αλλά δεν καταφέρνω να τη δέσω σωστά για τόσο μακρινό ταξίδι και λόγω βιασύνης την εγκαταλείπω και φεύγω χωρίς ρεζέρβα.
(Έλα μωρέ, αφού αγόρασα κομπρεσέρ και κιτ επισκευής ελαστικών…)
Μετά από 3 εβδομάδες εργοτάξιο έρχεται η προχθεσινή παρασκευή και παρ' όλη τη μεγάλη μου λαχτάρα να επιστρέψω,
παίρνω τη σωστή απόφαση να μείνω άλλο ένα βράδυ και να ξεκινήσω ξεκούραστος το πρωί του Σαββάτου.
Στην επιστροφή από το εργοτάξιο στο ξενοδοχείο, ένιωσα ένα τρέμουλο ακόμη και σε μικρές ταχύτητες (π.χ. 30 χ.α.ω),
κάτι που με έκανε να σκεφτώ ότι δεν είναι θέμα ζυγοστάθμισης αλλά κάτι άλλο.
Έτσι, το πρωί καφεδάκι και στο πρώτο βουλκανιζατέρ. Εκεί παρατηρεί ο μάστορας ότι το εμπρός αριστερό λάστιχο (tagom)
έχει πετάξει βυζί !!! (αν κατάλαβα καλά εγκλωβισμένος αέρας που έχει εισχωρήσει στην αναγόμωση)
Μου το τρυπάει επιφανειακά και φεύγει ο εγκλωβισμένος αέρας, παράλληλα μου κάνει ζυγοστάθμιση σε όλους τους τροχούς
και το συγκεκριμένο τον τοποθετεί πίσω αριστερά.
Ξεκινώ λοιπόν και πηγαίνω στον Πτολεμαίδα για γέμισμα υγραερίου, όπου η συμπεριφορά ήταν αρκετά καλή για το αυτοκίνητο
μέχρι τα 120χ.α.ω.
Επιστρέφοντας το τράνταγμα χειροτερεύει και κατευθύνομαι προς Βέροια για να βρω ξανά βουλκανιζατέρ.
Μου κάνει ξανά ζυγοστάθμιση στους εμπρός και ξαναξεκινώ. Το τράνταγμα βελτιώνεται μπροστά, αλλά επιμένει πίσω.
Σκέφτομαι (ΟΚ, θα προχωρήσω και θα κάνω τους πίσω στη Λάρισα). Πιάνω 120 και το τράνταγμα είναι ανυπόφορο, πέφτω στα 100, το ίδιο,
πέφτω στα 80 το ίδιο. Λέω ΟΚ έχουμε πρόβλημα με το λάστιχο με το βυζί. Βάζω τετρακίνητη και αμέσως μετά ΣΚΑΕΙ.
Φεύγει το πίσω μέρος, πατάω γκάζι, το ισιώνω και αμέσως μετά το σταματώ δεξιά.
Είμαι 20 μακριά από τη Βέροια στην Εγνατία με λιωμένο λάστιχο (το κομπρεσέρ και το κιτ επισκευής ελαστικών άχρηστα) και η ώρα ήταν 13:30,
που σημαίνει ότι σε 1,5 ώρα κλείνουν όλα τα βουλκανιζατέρ (και άντε βρες 265/70R16).
Με τά από τηλεφωνήματα έρχεται η οδική βοήθεια να με πάρει και ευτυχώς βρέθηκε μεταχειρισμένο τέτοιο λάστιχο.
Έτσι, ξεκίνησα στις 17:00 το ταξίδι της επιστροφής με τη σπαστική ταχύτητα των 100 χ.α.ω.
Απολογισμός:
Σωστά:
- Απόφαση να ξεκινήσω πρωί και όχι βράδυ.
- Απόφαση να ψάξω το αρχικό πρόβλημα (γιατί 10 δευτερόλεπτα πριν το σκάσιμο ήμουν σίγουρος ότι θα συμβεί)
Λάθη:
- Η χρήση αναγομωμένων ελαστικών (δεν τα ξαναβάζω ούτε για αστείο)
- Να ταξιδέψω χωρίς ρεζέρβα.