από Mitsu3Sport » Τετ Απρ 27, 2011 23:17
Κατά τη γνώμη μου τα αναγόμωσης έχουν δύο σοβαρά μειονεκτήματα.
Το πρώτο είναι οτι έχουν έναν σκελετό, που είναι αγνώστου προέλευσης και μπορεί από ελάστικό σε ελαστικό ίδιου τύπου να είναι διαφορετικός (πχ. το ένα από BF Mud, και το άλλο από καποιο Pirelli ασφάλτινο).
Ως συνέπεια του παραπάνω, αγοράζεις ένα λάστιχο πχ. 245/70/16 και δεν γνωρίζεις αν είναι LT-metric, ή ISO-Metric, ή P-Metric. Όπου αυτό συνεπάγεται ότι δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις σε τι πίεση πρέπει να το έχεις φουσκωμένο για το δεδομένο φορτίο και ταχύτητα. Και βάζεις ένα 30άρι (όπως σε όλα τα αυτοκίντα από smart μεχρι Pajero 2,5 τονων) και ο Θεος βοηθός.
Το δεύτερο μειονέκτημα είναι οτι έχει και πάλι έναν σκελετό ο οποίος στην καλύτερη περίπτωση έχει καταπονηθεί για τουλάχιστον μια τριετία - και αφού μιλάμε για 4χ4 - ίσως έχει κοπανηθεί σε πέτρες, έχει δουλέψει σε χαμηλές πιέσεις κλπ. Δεν θέλω καν να σχολιάσω να έχει αναγομωθεί δεύτερη ή τρίτη φορά.