Γενικές ερωτήσιες για το ιδιαίτερο pinin μου

Γενικα θεματα

Συντονιστές: alpininstis, pininokio, Ιδρυτικά μέλη

Γενικές ερωτήσιες για το ιδιαίτερο pinin μου

Δημοσίευσηαπό ariszen » Κυρ Απρ 27, 2014 02:46

Καλησπέρα, θα ήθελα να με βοηθήσετε με ένα θέμα που έχει προκύψει με το ιδιαίτερο pinin μου. είμαι καινούργιος εδώ και χαίρομαι που πολύ που υπάρχει το forum αυτό είδη έχω διαβάσει αρκετά χρήσιμα θέματα.

Η κοπέλα μ είχε την ευκαιρία να αγοράσει ένα pinin σε πολύ καλή τιμή, κάνοντας τις πρώτες βόλτες στα χέρια μ το αγάπησα πραγματικά εχω πάθει ζημιά με το εργαλείο. αλλα. Διαπίστωσα απο την αρχή ότι κάτι πάει στραβά με την κατ'επλογή τετρακίνση. Η βάση που βρίσκεται ο λεβιές της τετρακίνησης μπροστά απο το χειρόφρενο δεν είναι εργοστασιακή, κάποιος έχει βάλη το χεράκι του λογικά η βάση δεν υπήρχε. Τέσπα ενώ βρίσκομαι στο βουνό (Μαίναλο)και κάνω της πρώτες βόλτες μέσα σε εντυπωσιακές λάσπες έχω την επίλογή της τετρακίνησης στο 4Η αντιλαμβάνομαι την τετρακίνηση ότι λειτουργεί κανονικά όλα πάνε υπέροχα. Δυσκόλεψε η διαδρομή και μέσα σε ένα νεροφάγομα το pinin τα βρήκε σκούρα έβαλα την τετρακίνηση στο 4HLC και με 2...3 προσπάθεις βγήκα απο την λάσπη και πάλι καταλαβα την διαφορά έγινε λίγο πιο αργό το βήμα του και το ένιωθα πιο δυνατό. Όταν ξεκίνησει να έχει ανηφορική κλήση πιο πολύ η διαδρομή ξανακόλλησα και έβαλα την τετρακίνηση στη θέση 4LLC αλλά δεν υπήρχε καμία διαφορά. Την επόμενη μέρα πήγα σε μία αλάνα χωρίς λάσπες και μπερδέματα για να διαπιστώσω αν όντως δεν υπάρχει διαφορα στην θέση 4LLC από την προηγούμενη θέση 4HLC αλλα τίποτα. Έβαλα το αυτοκίνητο σε μία πεζούλα αρκετά ανηφορική κανα μέτρο ύψος με την τετρακίνηση 4ΗLC και το αυτοκίνητο λίγο διαγώνια στην πεζούλα μετά από κάποια φάση σηκωνόταν ο πίσω αριστερός τροχός και κόλαγα, το ίδιο ακριβώς έγινε και με την τετρακίνηση στο 4LLC. Έχω την εντύπωση λοιπόν ότι δεν δουλεύει αυτή η επιλογή στην τετρακίνηση, δεν νιώθω κάποια διαφορά.

Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2002 Pajero pinin 1.8 τρίθυρο. έμαθα λοιπόν ότι απο το εργοστάσιο το αυτοκίνητο δεν είχε κατ'επιλογή τετρακίνηση. αλλά μόνιμη. και ότι έχει γίνει μετατροπή με σαζμάν μάλλον από 2.0 GDI.

1)Θέλω να με βοιηθήσετε να μάθω τι μποντέλο είναι το αυτοκίνητο μου εφόσον είχε μόνιμη τετρακίνηση.

2)Θέλω να μου πείτε αν γνωρίζετε τι σαζμάν θα μπορούσε να έχει επάνω το αυτοκίνητο εφόσον έχει γίνει μετατροπή.

3)Απο την εμπειρία σας που θα πρεπε να ψάξω πρώτα για το πρόβλημα της τετρακίνησης στην επιλόγη 4LLC.

4)Ψάχνω να βρώ αυτό το έντυπο που εξηγεί τι σημαίνουν τα ψηφία και τα γραμματα του αριθμού πλαισίου του αυτοκινήτου. Με σκοπό να μάθω περίσσότερες πληροφορίες για το pinin μου. Αλλά δεν το βρήκα αν έχετε κάποιο Link για την αποκωδικοποίηση του VIN number οπως λέγεται και στο έντυπο.

5) μήπως έχει κάποιος κάποια βάση που βρίσκεται στο πάτωμα γύρω απο τον λεβιέ της τετρακίνησης, που να την πουλάει?

σας ευχαριστώ εκ'των πρωτέρων και ελπίζω για μια απάντηση
Άρης. :) :)
ariszen
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 23, 2014 22:17
Τοποθεσία: Arcadia
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό themis » Κυρ Απρ 27, 2014 07:59

Ξεκιναω να πω οτι το αυτοκινητο σου δεν εχει κανενα προβλημα,η διαφορα που πρεπει να υπαρχει απο την θεση 4HLC με την 4LLC ειναι μονο στην σχεση δηλαδη οταν παμε να ξεκινησουμε σε ανηφορηκο με 4HLC και δουμε οτι δεν ξεκινα ανετα και ζοριζουμε τον δισκο βαζουμε 4LLC και ξεκιναμε πολυ ποιο ανετα.Ενα πραγμα στο οποιο μαλλον μπερδευεσε ειναι οτι βαζοντας τις επιλογες τις τετρακινησης περιμενεις να περασεις ενα εμποδιο οταν το αυτοκινητο κανει χιαστι με τις δυο διαγωνιες ροδες.Σε αυτες τις περιπτωσεις τα περισσοτερα αυτοκινητα ακινητοποιουνται και η μονη λυση ειναι τα μπλοκε διαφορικα που μπαινουν στον πισω αξονα η και στον εμπρος για να περνας το εμποδιο ακομη και με δυο διαγωνιους τροχους στον αερα,τετοια διαφορικα εχουμε βαλει αρκετοι απο εδω μεσα.Το μοντελο του αυτοκινητου σου το βρησκεις απο το πλαισιο ,το σαζμαν που εχει επανω ειναι απο GDI 2.0 η GDI 1.8 το ανταλακτικο που σου λειπει η αντιπροσωπεια η σε μαντρα μετα/χειρο
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm by ss-tn
Άβαταρ μέλους
themis
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2224
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 24, 2008 20:14
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Pinin on the Rocks » Κυρ Απρ 27, 2014 13:21

Άβαταρ μέλους
Pinin on the Rocks
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 1164
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 15:39
Τοποθεσία: Αθήνα
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό mitsu » Κυρ Απρ 27, 2014 14:26

Τα 1,8 gdi έβγαιναν 3θυρα με κατ επιλογήν (είμαι και γω κάτοχος ενός) αλλά δεν εισήχθησαν στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα εισήγαγαν τα 1,8 ΜΡΙ με μόνιμη τετρακίνηση τα οποία έβγαιναν μόνο 5θυρα.
Το δικό σου είναι σίγουρα εισαγωγής.

Όσον αφορά τις επιλογές τετρακίνησης:
2Η είναι κίνηση στους πίσω τροχούς
4Η κίνηση στους 4 τροχούς χωρίς υποκλιμάκωση σχέσεων (δεν μπαίνουν τα αργά δλδ)
4HLc είναι το ίδιο απλά μποκάρει το κεντρικό διαφορικό
4LLc είναι κίνηση στους 4 τροχούς με κλειδωμένο το κεντρικό και αργά (τα οποία στο pinin δεν είναι και πολύ αργά - έχει διαφορά μεν άλλα όχι τεράστια-).
Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή...
Η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι!!!
Άβαταρ μέλους
mitsu
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 20, 2008 09:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό ariszen » Κυρ Απρ 27, 2014 15:02

κατάλαβα ακριβως όσα μου είπατε.
εάν είναι ευκόλο για να μην ψάχνω όλα τα άρθρα που μπορώ να δω τι ακριβώς χρειάζεται το αυτοκίνητο μ. για να αποκτήσει μπλοκέ διαφορικά όπως είπε ο θέμης? θα συνεχίσω να διαβάζω εδώ υπάρχουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες.

Τώρα όσο γι' αυτό που λές εσύ mitsu για το 4LLc για τα αργά του ότι δεν είναι πολύ αργά να φανταστώ ότι είναι σχετικό με όλα αυτά τα άρθρα που υπάρχουν σχετικά με την κατασκευή γραναζιών για να γίνου τα αργά πιο αργά? Υπάρχουν "έτοιμα" τετοιά γρανάζια? ρωτάω όλα τα παραπάνω όχι γιατι θα τα κάνω στο αυτοκίνητό μου αύριο αλλα για να υπολογίσω περίπου ενα συνολικό κόστος. Πληρώνω εδώ και χρόνια ένα μεγαλο πάθος μου το enduro ε τώρα θα προσπαθήσω να φτιάξω ένα περιποίημένο Pinin για τα ΣΚ που δεν κάνουμε enduro λόγω καιρού...

ευχαριστώ πολυ που μου λύσατε τις απορίες μου.
ariszen
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 23, 2014 22:17
Τοποθεσία: Arcadia
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό mitsu » Κυρ Απρ 27, 2014 17:46

Γι αυτό το λόγο τα πολλά παιδιά που κάνουν λιγότερο ή περισσότερο extreme χρήση αλλάζουν γρανάζια.
Τώρα για λύσεις και κόστολόγια καλύτερα να μιλήσουν οι πιο ειδικοί που έχουν κάνει τέτοιες μετατροπές. Πάντως υπάρχει topic με το θέμα γραναζιών. Ρίξτου μια ματιά και ότι άλλη απορία έχεις τα παιδιά θα σου τη λύσουν να σαι σίγουρος.

Το φορουμ έχει πολλούς "επιστημονες" που έχουν περάσει άπειρες ώρες μελέτης, πειραματισμών και εφαρμογής.

http://pajeroclub.gr/viewtopic.php?t=1287

http://pajeroclub.gr/viewtopic.php?t=598
Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή...
Η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι!!!
Άβαταρ μέλους
mitsu
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 20, 2008 09:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pininokio » Δευτ Απρ 28, 2014 01:32

να βοηθησω κ γω λιγο...για αρχη να πω οτι τα mpi βγαινουν κ τριπορτα για να μην μπερδευομαστε.,το 4Η ειναι ουσιαστικα αυτο που λεμε "περιοδικη τετρακινηση.δηλαδη το αυτοκινητο ειναι πισωκινητο κ οταν διαβασει οτι χανει προσφυση δινει κινηση κ στους μπροστα τροχους σε ποσοστο που μπορει να φτασει κ το 50%.το συστημα αυτο παντως απο οτι εχουν πει πολλοι δεν δουλευει 100% με τον καιρο η υπολειτουργει.η αληθεια ειναι οτι το πινιν δεν εχει κ τις πιο κοντες σχεσεις στα αργα του.για καποιους αυτο ειναι προταιρημα για καποιους αλλους οχι αναλογα με τη χρηση..θα σου προτεινα να μην ξεκινησεις ακομα με τετοιες διαδικασιες γραναζιων κλπ.μαθε πρωτα το αμαξι δες αν σε καλυπτει γι αυτο που θες κ μετα προχωρα.οι περισσοτςροι απο δω τα εχουμε χτισει κ τα προχωραμε βημα βημα βλεπωντας που υστερουν σε αυτα που θελουμε στο βουνο.αλλωστε με χωματινα λαστιχα κ λιγο υψος θα εχεις ενα τελειως διαφορετικο αμαξι οποτε θα προτεινα να ξεκινησεις απο κει
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pininokio
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 2953
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2008 15:33
Τοποθεσία: mellisia
Αυτοκίνητο: pajero pinin 2.0 GDI

Δημοσίευσηαπό alpininstis » Δευτ Απρ 28, 2014 14:44

mitsu έγραψε:Τα 1,8 gdi έβγαιναν 3θυρα με κατ επιλογήν (είμαι και γω κάτοχος ενός) αλλά δεν εισήχθησαν στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα εισήγαγαν τα 1,8 ΜΡΙ με μόνιμη τετρακίνηση τα οποία έβγαιναν μόνο 5θυρα.
Το δικό σου είναι σίγουρα εισαγωγής..


Το 1,8 gdi εισήχθησαν στην Ελλάδα απο το 1999-2000
Το 1,8 mpi έβγαινε και 3θυρο και 5θυρο
Αν το αυτοκίνητό σου ειναι 2002 μοντ το πιθανότερο ειναι, να ειναι 1,8 gdi γιατι αν δεν κάνω λάθος το 1,8 mpi βγήκε αργότερα
Αν στο ταμπλό σου εχει ενδείξεις τετρακίνησης δηλ 4H-4HLLC κτλ ειναι μια ακόμα ένδειξη οτι μάλλον ειναι 1,8 gdi και οχι 1,8 mpi , και αυτό γιατί συνήθως οταν βάζουν το βοηθητικό σε 1,8 mpi δεν αλλάζουν και το καντράν που εχει τις ενδείξεις που σου είπα , (οχι οτι δεν μπαίνει , αλλά ειναι δύσκολο γιατί πρέπει να αλλαχτεί και η πλεξούδα του )
Και κάτι ακόμα .... σκύψε στο πίσω μέρος του πίσω διαφορικού εχει ενα ταμπελάκι που γράφει το βήμα του διαφορικού αν ειναι 4,636 ειναι mpi αν ειναι 4,875 ειναι gdi ( να εχουν αλλάξει και αυτό ??)

Υ.Γ Το ενδεχόμενο να ειναι 2.0 gdi και να εχει γίνει αλλαγή στην άδειά του το έψαξες ?
Σε κάθε περίπτωση, αν το δούμε θα σου πούμε τι ειναι
Άβαταρ μέλους
alpininstis
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 2632
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 16:06
Τοποθεσία: Αγ Παρ/υή Αττικής
Αυτοκίνητο: pinin 2.0 gdi 3door

Δημοσίευσηαπό ariszen » Τρί Απρ 29, 2014 18:27

Υπέροχα, αυτό που πρέπει να σας πω μετά από όσα σχολιάσατε ο κάθε ένας...

Καταλαβαίνω ότι το αυτοκίνητο είναι 1.8mpi / το καντράν μ δεν έχει ενδείξης τετρακίνησης, συνεπώς το αυτοκίνητο βγήκε απο το εργοστάσια με μόνιμη τετρακίνηση. Επιπλέον το αγόρασα ( η κοπέλα μου δηλάδή, να την έχει καλα ο θεός :) δεύτερο χέρι από την πάτρα, ο τύπος αυτός που το έιχε λοιπόν μπου είπε ότι η μετατροπή έγινε στα χέρια του όταν το πήρε καινούργιο μετά απο 5...6.. μήνες και την μετατροπή την έκανε στη mitsubishi στην πάτρα... αντιπροσωπίας, με σαζμάν από 2λιτρο.

Όταν το πήραμε λοιπόν και το είχαμε στα χέρια μας, πήγα στον μάστορα και τον ρώτησα σχετικά με το αυτοκίνητο... μου είπε ότι όλα στο αυτοκίνητο είναι εργοστασιακά, η μετατροπή που έχει γίνει δεν έχει κανένα είδος πατέντας αλλά δεν θυμόταν αν το σαζμαν ήταν απο δίλιτρο...

Όσον αφορα τον Pininokio, ναι το ανέφερα και παραπάνω ότι ψάχνω αρχικά τι κόστος μπορεί να μου φτάσει... απο εκεί και πέρα λίγο σήκωμα και ενα λαστιχάκι είναι τα βασικά που θέλω και εγώ....

Θα φέρω και φωτογραφίες να δείτε / και θα δω και τον αριθμό στο ταμπελάκι του διαφορικού και θα σας απαντήσω...
ariszen
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 23, 2014 22:17
Τοποθεσία: Arcadia
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό themis » Τρί Απρ 29, 2014 21:29

Ειναι σιγουρο οτι τα διαφορικα σου ειναι 4,636,τωρα χοντρικα για να βαλεις δυο μπλοκε διαφορικα να υπολογιζεις τοποθετιμενα 1800-2000ε και για αλλαγη σχεσης βοηθητικου 300-400ε
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm by ss-tn
Άβαταρ μέλους
themis
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2224
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 24, 2008 20:14
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pininokio » Τρί Απρ 29, 2014 22:34

οποτε απανταω στα ερωτηματα σου με τη σειρα οπως αναφερθηκανε...
1.ειναι mpi
2.φοραει οχι σασμαν αλλα βοηθητικο απο 2.0gdi η απο 1.8 gdi ειναι ιδια
3.η τετρακινηση σου δεν εχει κανενα προβλημα οπως ειπαμε παραπανω
4.απαντησε ο θανος
5.υπαρχει περιπτωση να εχει ο Nek
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pininokio
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 2953
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2008 15:33
Τοποθεσία: mellisia
Αυτοκίνητο: pajero pinin 2.0 GDI

Δημοσίευσηαπό panjo » Τετ Απρ 30, 2014 13:24

Μπλοκέ μπροστά στο ΜΡΙ ξέχνα το....κρακ
Ως χωμάτινος μέχρι το κόκαλο η σειρά που 'πειράζουμε' το συγκεκριμένο 4κίνητο είναι
α)λάστιχα (ανάρτηση ανάλογη)
β)εργάτης
γ) πίσω λοκερ
δ) γρανάζωμα
ε) μπρος λοκερ

Κάποιοι μπορεί να έχουν άλλες βλέψεις και να αλλάξουν τη σειρά βέβαια.

Τώρα αν είναι ένα μαύρο 3θ από πάτρα με κάπου 180-200.000χλμ είχα μιλήσει με το παιδί που το είχε πει πως είχε βάλει και τα διαφορικά από 2λιτρο. Σε αυτήν την περίπτωση αλλάζει το πράγμα με τα λοκερ, θα το καταλάβεις αν υπάρχει μηχανισμός υποπίεσης για την πλύμνες μπροστά, ή αν απλά του κάνεις ένα τηλ.
panjo
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2013 16:12
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό ariszen » Σάβ Μάιος 17, 2014 10:28

Υπέροχα δεν περίμενα ότι θα μάθω τόσες σημαντικές πληροφορίες τόσο εύκολά. Να 'σαστε καλά.

Panjo έχω το αυτοκίνητο που λές... :) απο τότε που το πήρα μιάς και το γνωρίζεις.... όσο το γνωρίζεις. έχω κάνει τα παρακάτω.

Στην αρχή του έκανα ένα σερβις λάδια φίλτρα και βαλβολίνες, και το ψάξαμε γενικότερα για κάποιο πρόβλημα, δεν βρήκαμε κάτι...
στα πρώτα 10.00χλμ που έκανα πέρα από το σερβις, άλλαξα:

2 ζαμφορ, τρόμπα νερού και υμάντα εκκεντροφόρου, και προχθές άλλαξα τον σταυρό του διαφορικού που δίνει κίνηση από το μεσαίο στο μπροστινό διαφορικό γιατι χτύπαγε (έκανε αυτο το χαρακτηριστικό τικ τικ τικ τικ...)
η βαλβολίνες έιχαν γίνει ελαφρως σαν βιτάμ και μου είπε ο μάστορας ότι λογικά έχει πάρει νερό από το λάστιχο του λεβγιέ του βοηθητικού που κατεβαίνει απο την καμπίνα και βγαίνει απο κάτω απο το αυτοκίνητο. (απο το ψηλότερό του σημείο) οπότε τις ξαναλλαξα. Η αλήθεια είναι οτι το pinin έκανα ένα τρομερό μακροβούτι ευτύχώς βοήθησε το βοηθητικό και ο θεός που βγήκα απο εκει μέσα :)

έως εδώ όλα πάνε μια χαρά και πιστέυω πως όλα τα παραπάνω ότι είναι φυσιολογικές φθορές.

Τα επόμενα που πρέπει να δω είναι:

Κάτι που νομίζω πως είναι σημαντικό... ο μάστορας μου είπες πως η κούπα που βρίσκεται στην πιανόλα του μπροστινού διαφορικού εχει αποκτήσει λίγο χώρο και έχει ένα πολυ μικρό μπόσικο, μου είπε να μην αγχωθώ για αρχή αλλά θα θελά να μου πείτε την γνώμη σας.

Θέλω καποια στιγμή ένα ρουλεμάν στον μπροστινό αριστερο τροχό ( να τα έβαζα σετ? ή δεν υπάρχει λόγος )

και μετά θα έρθει η ώρα για λάστιχα. (έχω βρει και ένα ζευγάρι ζάντες εδω στο φόρουμ) σκεφτόμουν μήπως έβαζα all terain ελαστικό στις αλουμινένιες ζάντες που φοράει τωρα και στις σιδερένιες off road ελαστικό για τον χειμώνα.

αυτά ευχαριστώ και πάλι.
ariszen
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 23, 2014 22:17
Τοποθεσία: Arcadia
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό ariszen » Σάβ Μάιος 17, 2014 10:31

Έχω ποστάρει και αυτό http://www.pajeroclub.gr/viewtopic.php?t=1913
για τα συνεμπλοκ.
ariszen
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 23, 2014 22:17
Τοποθεσία: Arcadia
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό alpininstis » Δευτ Μάιος 19, 2014 11:08

ariszen έγραψε: η κούπα που βρίσκεται στην πιανόλα του μπροστινού διαφορικού εχει αποκτήσει λίγο χώρο



Τι ειναι αυτό ? για εξήγησέ μας
Άβαταρ μέλους
alpininstis
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 2632
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 16:06
Τοποθεσία: Αγ Παρ/υή Αττικής
Αυτοκίνητο: pinin 2.0 gdi 3door

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron