αλλαγη ιμαντα χρονισμου στο galloper

Γενικα θεματα

Συντονιστές: alpininstis, pininokio, Ιδρυτικά μέλη

αλλαγη ιμαντα χρονισμου στο galloper

Δημοσίευσηαπό galloper » Δευτ Νοέμ 03, 2008 02:13

ευτυχης ιδιοκτητης ενος 3θυρου galloper V6 hyundai (αντιγραφο και αναμειξη pajero) ειναι το 2ο galloper στην οικογεννεια..... και το πηραμε πριν λιγο καιρο....
και το συμαζευω φυσικα μονος μου..μιας και ξερω κατι πραγματα....
δυστηχως εχω κολλησει στη βιδα που λυνει το τυμπανο του στροφαλου... προκειμενου να αλλαξω ιμαντα χρονισμου.... εχω προσπαθησει με 1)...αεροκλειδο (οχι κανενα ιδιαιτερο) αλλα εβαλα στα 10bar το κομπρεσερ(δυνατο αεροκλειδο δεν μου δανειζουν)..
2)...επισης προσπαθησα με μανελα και κοντρα την τροχαλια με ενα εργαλειο που εφτιαξα εγω.. το οποιο δεν πολυ υπαρχει στο εμποριο και το ειδα απο manual για pajero ...
καποια αλλη λυση..????? α.. εχω ακουσει δλδ καποιος απο την hyundai μου ειπε να βαλω την μανελα καπου σταθερα να κοντραρει και να μιζαρω με το κλειδι.. αυτο ομως με φοβιζει λιγο.... η οποια βοηθεια καλοδεχουμενη....!!


ευχαριστω πολυ!!!
Άβαταρ μέλους
galloper
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 03, 2008 01:36
Τοποθεσία: Παλληνη αθηνα
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Troll » Δευτ Νοέμ 03, 2008 12:23

Ξερεις τον τυπο του κινητηρα? Εχεις δοκιμασει WD40 ή να το ζεστανεις λιγο?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Troll
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 18:56
Τοποθεσία: ...απο 1000 μ και πανω
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό galloper » Δευτ Νοέμ 03, 2008 12:43

καλλημερα ειναι V6 3000cc 12βαλβιδος η αδεια γραφει (GGATW) δεν ξερω αν βοηθαει αυτο... ξερω σθγουρα πως ειναι ιδιος με του shogun..
WD40 και λοιπα αντισκωριακα εχω βαλει εδω και μερες και παλι τιποτα...
δεν το εχω ζεστανει φοβαμαι τα τσιμουχακια που λογικα εχει αποπισω...
τα 10 bar θεωρουνται λιγα?? σε τηλεφωνικη επικοινωνια με συνεγρειο μου μιλησαν για 15 bar..ισχυει?

ευχαριστω πολυ!!
Άβαταρ μέλους
galloper
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 03, 2008 01:36
Τοποθεσία: Παλληνη αθηνα
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Troll » Δευτ Νοέμ 03, 2008 13:20

Στο service manual του 6G7 κινητηρα του Pajero γραφει οτι η συγκεκριμενη βιδα θελει 155 Nm ή 15.5 kgm
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Troll
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 18:56
Τοποθεσία: ...απο 1000 μ και πανω
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό galloper » Δευτ Νοέμ 03, 2008 13:32

σωστα..!!!! ακριβως αυτο ειδα και γω..
και αμεσως απορησα μα ποσο την εχουν σφιξει(στην προηγουμενη αλλαγη)? βρηκα και το συνεργειο που εχει κανει την προηγουμενη αλλαγη στα 50.000χλμ στην τηνο (τωρα εχει 105.000χλμ) και μου ειπαν πως δεν εχουν ουτε κανα ιδιαιτερο κομπρεσερ ουτε κανα δυνατο αεροκλειδο..... δεν ρωτησα για δυναμοκλειδο... απιθανο μου φαινεται να την εχουν σφιξει με δυναμοκλειδο..
λογικα θα εχει και καποια σκουρια κτλ... αλλα .... η δυναμη που εχουμε ασκησει ειναι σιγουρα κατα πολυ μεγαλυτερη των 15,5kg....
αυτοι μου ειπαν να βγαλω την μιζα και να κοντραρω το βολαν με καποιο κατασβιδι κτλ..και να επιχειρησω με μανελα... εγω παλι εχω δοκιμασει κρατωντας κοντρα την τροχαλια (με αντιστοιχο εργαλειο με αυτο του maual, το οποιο εφτιαξα εγω) νομιζω ειναι καλυτερη λυση.. αλλα και παλι τιποτα!
Άβαταρ μέλους
galloper
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 03, 2008 01:36
Τοποθεσία: Παλληνη αθηνα
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό galloper » Πέμ Νοέμ 06, 2008 01:24

καλησπερα... καταφερα και ελυσα την βιδα στον στροφαλο κανοντας μοχλο με ενα σωληνα περιπου 1 μετρου και χτυπωντας αρκετα δυνατα με το χερι... και ηδη εχουμε λυσει και ολα τα υπολοιπα μεχρι και αντλια νερου, αυριο συνεχιζουμε με δεσιμο..!!

ευχαριστω πολυ ... για την βοηθεια και ιδιαιτερες ευχαριστιες στον χρηστη "mitsos" με το FEROZA ! ! !
Άβαταρ μέλους
galloper
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 03, 2008 01:36
Τοποθεσία: Παλληνη αθηνα
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Troll » Πέμ Νοέμ 06, 2008 02:21

Καλη συνεχεια....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Troll
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 18:56
Τοποθεσία: ...απο 1000 μ και πανω
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Πέμ Νοέμ 06, 2008 17:17

ΧΧΑΧΑΧΑ φιλε μου ειμα απο το αλλο φορουμ που τα λεγαμε και ο μηχανικος που σου λεγα ειναι ο Μιτσος που μου ειπε να κανεις υπομοχλιο με την σωληνα. Αντε επιτελους τα καταφερες (να κανονισουμε καμια βολτα ετσι)
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 29, 2008 11:50
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Troll » Πέμ Νοέμ 06, 2008 18:18

Μπραβο παιδια :thup:
Ειναι χρησιμες οι πληροφοριες σας και μαθαινουμε ολοι μας
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Troll
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 18:56
Τοποθεσία: ...απο 1000 μ και πανω
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Mitsos » Παρ Νοέμ 07, 2008 01:19

Να ναι καλα ο Αχιλλεας που μας εφερε σε επικοινωνια κ ολα γινονται!!
Οπως λεει κ ενας καλος μου φιλος (κ μηχανικος) "στο χερι του ειναι? Στο δικο μας ειναι!!"
Αρα... ολα γινονται!!
Mitsos
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 29, 2008 15:25
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Troll » Παρ Νοέμ 07, 2008 02:06

Ρε Δημητρα, δεν εχω καταλαβει ακομα πως κι εχεις τοση πειρα με το θεμα. Αν δεν γινομαι αδιακριτος βεβαια, μπορεις να μας πεις?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Troll
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 18:56
Τοποθεσία: ...απο 1000 μ και πανω
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Mitsos » Παρ Νοέμ 07, 2008 02:12

Troll έγραψε:Ρε Δημητρα, δεν εχω καταλαβει ακομα πως κι εχεις τοση πειρα με το θεμα. Αν δεν γινομαι αδιακριτος βεβαια, μπορεις να μας πεις?


Φιλε μου αυτα ειναι κρατικα μυστικα!! Αν σου πω μετα θα πρεπει να σε σκοτωσω!! :hehe:

Περα απο την πλακα, ειχα (κ εχω ακομα φυσικα) φιλο μηχανικο που με ανεχοτανε διπλα του κ εχω μαθει καποια πραγματακια.... σε συνδιασμο με παρατηριτηκοτητα κ λιγο διαβασμα.... να το αποτελεσμα!!

Μακαρι να μπορω να βοηθησω με τις οποιες γνωσεις εχω (δεν ειναι πολλες παντως!)
Mitsos
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 29, 2008 15:25
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Troll » Παρ Νοέμ 07, 2008 02:38

Για γυναικα, μια χαρα τα πας, χωρις παρεξηγηση ... καλυτερα παντως απο'μενα :z:

Μηπως να πουλησεις το feroza και να παρεις pinin για να μας κανεις και σεμιναρια? :hehe:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Troll
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 18:56
Τοποθεσία: ...απο 1000 μ και πανω
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Mitsos » Παρ Νοέμ 07, 2008 02:54

Troll έγραψε:Για γυναικα, μια χαρα τα πας, χωρις παρεξηγηση ... καλυτερα παντως απο'μενα :z:

Μηπως να πουλησεις το feroza και να παρεις pinin για να μας κανεις και σεμιναρια? :hehe:


Φιλε εγω δεν ξερω τπτ... πιατα, πλυσιμο, καθαρισμα.... να για να καταλαβεις κ την Κυριακη που μας περασε με φωναξανε να "σκουπισω" κατι... μετα με βαλανε στο τελος κ με φωναζανε σκουπα..... δεν ξερω τι να σου πω....!!! :hehe:

Feroza κ πιστη στην παλια παραδοση που θελει τα αμαξια με λιγα ηλεκτρικα ωστε να μπορεις να βαζεις πολυ χερι!!!
Τα καινουρια δεν ειναι τοσο συνεργασιμα.... αναβει ευκολα το check engine οταν βαζεις χερι κ μετα αντε κανε reset!!!
Mitsos
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 29, 2008 15:25
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό galloper » Σάβ Νοέμ 08, 2008 12:04

το αμαξι το εδεσα και τοβαλα και μπροστα χθες βραδυ... και δυστηχως κατι ακουγεται πολυ εντονα... "βαλβισμα" .... και το ερωτημα ειναι που εκανα την λ@λ@κι@ αριστερος εκεντροφορος και στροφαλος ηταν ακριβως στα σημαδια τους ενω ο δεξης εκεντροφορος ηταν μισο δοντι δεξια ,και ολα αυτα χωρις να βγαλω τον παλιο ιμαντα χρονισμου.... οποτε υπεθεσα πως ακριβως ετσι επρεπε να βαλω και τον αλλον ιμαντα! καμια ιδεα του τι πρεπει να κανω..?? σιγουρα θελει ξαναλυσιμο αλλα μετα τι κανω?
υπαρχει κανεις με εμπειρια στους V κινητηρες???
ευχαριστω πολυ!
Άβαταρ μέλους
galloper
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 03, 2008 01:36
Τοποθεσία: Παλληνη αθηνα
Αυτοκίνητο:

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

cron