pajeropoulos έγραψε:Το είδα ότι ψάχνεις για πεντάπορτο αλλά δες και τούτο το ντόπιο πράμα:
http://www.pajeroclub.gr/viewtopic.php?t=200
Σαφώς μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου από το 5πορτο, ομορφότερο και προσεγμένο από ιδιώτη μερακλή (με δεύτερο pajero turbo για τις ταρζανιές του)
Από βλάβες, να δείς το ιστορικό των αντλιών βενζίνης (υψηλής/χαμηλής πίεσης) και διαστήματα αλλαγής φίλτρων. Όλα τσιμπάνε λίγο λάδι λόγω υψηλής συμπίεσης. Τίποτε άλλο. με διαφορικά με μετάδοση δεν είχα πρόβλημα ούτε με το παλιό ,ούτε με το καινούργιο......
Φίλε "pajeropoule" σε ευχαριστώ για το post , πράγματι θέλω/ήθελα 5πορτο και αυτόματο και μπλε, γκρι, ή πράσινο.
Λέω ήθελα γιατί μίλαγα με έναν λογιστή και μου είπε ότι είναι ορατός ο κίνδυνος επαναφοράς των παλιών γνωστών τεκμηρίων (που μας είχαν κάνει κομπλεξικούς έναντι των περισσοτέρων πολιτισμένων και απολίτιστων λαών στο θέμα αυτοκίνητο), οπότε περιμένω έως το καλοκαίρι που θα έχουν ανακοινωθεί τα νέα μέτρα. θυμίζω ότι ένα 3.500 με παλαιότητα από 5-10 έχει τεκμήριο 81.000 -20% για τα 4χ4 κάπου στα 60 λέω εγώ, άντε να σου πω και 40 να το κάνει, οπότε χαίρεται!