Ιδιοκατασκευη κομπρεσερ

Γενικα θεματα

Συντονιστές: alpininstis, pininokio, Ιδρυτικά μέλη

Δημοσίευσηαπό Troll » Τρί Μαρ 24, 2009 13:35

Χρησιμοποιησες μπουκαλα απο φρεον ή απο κατι αλλο?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Troll
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 18:56
Τοποθεσία: ...απο 1000 μ και πανω
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό themis » Τρί Μαρ 24, 2009 22:51

Ειναι κανονικο αεροκομπρεσερ και απλα αλλαξα το μοτερ του.
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm by ss-tn
Άβαταρ μέλους
themis
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2224
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 24, 2008 20:14
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό skier78 » Τετ Μαρ 25, 2009 23:33

Troll έγραψε:Ακυρη η φιαλη του υγραεριου.... πολυ επικινδυνη για οποιαδηποτε μετατροπη... Οποτε παμε για αδεια φιαλη απο φρεον... αλλα δεν ξερω που μπορω να βρω κατι τετοιο... ειναι κανεις ψυκτικος? :lol:


αν είμασταν κοντά θα σου έδινα μερικές....... :hi: :hi:
skier78
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 10, 2008 22:56
Τοποθεσία: NAOYΣΑ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Troll » Παρ Απρ 10, 2009 16:47

Σ'ευχαριστω skier78, βρηκα μπουκαλες και προχωρησε η κατασταση

Παρακατω φαινεται το συστημα προχειρα συναρμολογημενο... Σε μερικα σημεια στις μπουκαλες υπηρχαν διαρροες. Σφραγιστηκαν με cold weld 2 συστατικων

Εικόνα

Υπαρχουν 2 προβληματα....
1. Το μοτερ οταν ζεσταινεται βγαζει λαδι (!). Ευτυχως υπαρχει η παγιδα και το κρατα. Ξερει κανεις τι φταιει και πως μπορει να λυθει?
2. Ο πρεσσοστατης θελει καποια ρυθμιση? Πως γινεται?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Troll
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 18:56
Τοποθεσία: ...απο 1000 μ και πανω
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό alex73j » Τετ Οκτ 03, 2012 00:23

Troll καλησπερα,


Αν και εχει περασει καιρος, μπορω να πω οτι η καταχώρησή σου αποτέλεσε έμπνευση στο να φτιάξω και εγω ενα κομπρεσερ απο μοτερ ψυγειου.

Δεν ξέρω βεβαια αν θυμασαι αρκετα πραγματα από την κατασκευή, αλλά έχω κολλήσει σε μερικά σημεία που ίσως μπορείς να με βοηθησεις.

1. Ποιο καλώδιο συνέδεσες στον πρεσοστάτη RANCO, και σε ποιες επαφες.
2. Πως αντιμετώπισες το θέμα της πίεσης μεταξύ του μοτέρ και της φυάλης, το οποίο από οτι λένε σε άλλα sites δημιουργει πρόβλημα στην επανεκκίνηση του μοτερ.

Ευχαριστω εκ των προτερων.
alex73j
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2012 00:16
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό themis » Τετ Οκτ 03, 2012 06:50

alex73j έγραψε:Troll καλησπερα,


Αν και εχει περασει καιρος, μπορω να πω οτι η καταχώρησή σου αποτέλεσε έμπνευση στο να φτιάξω και εγω ενα κομπρεσερ απο μοτερ ψυγειου.

Δεν ξέρω βεβαια αν θυμασαι αρκετα πραγματα από την κατασκευή, αλλά έχω κολλήσει σε μερικά σημεία που ίσως μπορείς να με βοηθησεις.

1. Ποιο καλώδιο συνέδεσες στον πρεσοστάτη RANCO, και σε ποιες επαφες.
2. Πως αντιμετώπισες το θέμα της πίεσης μεταξύ του μοτέρ και της φυάλης, το οποίο από οτι λένε σε άλλα sites δημιουργει πρόβλημα στην επανεκκίνηση του μοτερ.

Ευχαριστω εκ των προτερων.






Το προβλημα ειναι οτι χρειαζεσε πρεσοστατη επανω στο δοχειο ο οποιος οταν κοβει ανοιγει την καταθληψη του συμπιεστη και μπορει το μοτερ να επανακινηση χωρις πιεση,πρακτικα δουλευει ,αλλα επειδη το μοτερακι αυτο ειναι μικρο συνηθως δεν μπορει να ξανακλεισει ττην βαλβιδα του πρεσοστατη ......
Άβαταρ μέλους
themis
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2224
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 24, 2008 20:14
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό alex73j » Τετ Οκτ 03, 2012 09:29

Γεια σου themis,

Ο πρεσοστατης της RANCO θα ειναι και αυτος πανω στο δοχειο πίεσης και απο οτι καταλαβαινω θα λειτουργει σαν διακοπτης αφου θα κόβει το ρεύμα όταν η πίεση φτασει στην τιμή που του εχω ορίσει σαν cut off και θα ξαναδίνει ρευμα στο μοτερ οταν η πίεση πέσει.

Αρχικα δοκίμασα τον κλασσικό πρεσοστάτη με τον κόκκινο διακόπτη αλλά επειδή χρειαζόμουν χαμηλές πιέσεις (το πολύ 4 bar στο δοχείο), ο πρεσοστάτης δεν λειτουργούσε καθώς χρειαζόταν μεγαλύτερη πίεση για να ενεργοποιηθεί. Ακόμα και αν ελάττωσα την τάση του ελατηρίου του πρεσοστάτη ξεβιδώνοντας το παξιμάδι ρύθμισης δεν κατάφερα τίποτα. Γι αυτόν τον λόγο προτίμησα τον πρεσοστάτη χαμηλής πίεσης της RANCO ο οποίος μπορεί να διαβάσει πιέσεις από 0 έως και 8 bar.

Όσον αφορά στην δεύτερη ερώτησή μου, μπορώ να πω ότι ρωτούσα διερευνητικά, και μήπως βρω καμιά. Κατα τις δοκιμές που έκανα, χρησιμοποίησα ενα μικρό μοτεράκι ψυγείου που μου έδωσε ενας φίλος (το οποίο και μάλλον έκαψα γιατί ή ήταν πολύ μικρό σε ιπποδύναμη και το ζόρισα ή δεν είχε την απαραίτητη ποσότητα λαδιού). Είχα βάλει βαλβίδα αντεπιστροφής αέρα από το μοτερ στο δοχειο μου, και 2 μανόμετρα πριν και μετά από αυτό για να παρακολουθώ τις πιέσεις. Λογικό βέβαια το μανόμετρο πριν την βαλβίδα να δείχνει λίγο παραπάνω πίεση.

Για την πίεση που δημιουργήθηκε πριν την βαλβίδα αντεπιστροφής έβαλα προσωρινά ένα βανάκι για να εκτονώνω τον αέρα χειροκίνητα. Στην αναζήτησή μου στο internet είδα ότι υπάρχουν ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες που μπορούν να κάνουν αυτόματα την εκτόνωση (δεν έχω καμία σχέση με τον χώρο των ψυκτικών, και είναι σαν να ανακάλυπτα τον τροχό κάθε φορά που ξεπερνούσα κάποιο πρόβλημα). Η βαλβίδα που σκέφτομαι να βάλω είναι τύπου normally open και θα μένει κλειστή όσο έχει ρεύμα το μοτερ. Όταν ο πρεσοστάτης κόψει το ρεύμα που πηγαίνει στο μοτερ , θα κόβει και το ρεύμα που παει στην βαλβίδα, η οποία τότε θα ανοίγει και θα εκτονώνεται η πίεση του μοτέρ. Σε εκείνο το σημείο θα βάλω και μία βαλβίδα ροής η οποία θα αφήνει τον αέρα να φεύγει σιγά-σιγά και χωρίς τον θόρυβο τηε ξαφνικής εκτόνωσης.

Το θέμα μου βεβαια ήταν ότι δεν ήμουν σίγουρος σε ποιες επαφές του πρεσοστατη RANCO θα συνδέσω το ένα καλώδιο ρεύματος. Από ότι καταλαβαίνω θα λειτουργεί σαν ένας διακόπτης.

Σήμερα θα δοκιμάσω και το νέο μοτερ που πήρα, το οποίο πρεπει να είναι αρκετα δυνατό (3/8 hp).

Τη βλέπω τη δουλειά να μου βγαίνει ακριβότερα από το να το αγόραζα! Τουλάχιστον θα μου μείνει η ικανοποιηση της ιδιοκατασκευής.
alex73j
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2012 00:16
Αυτοκίνητο:

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενικα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες

cron