turbo timer

Γενικα θεματα

Συντονιστές: alpininstis, pininokio, Ιδρυτικά μέλη

turbo timer

Δημοσίευσηαπό mirage » Τρί Ιουν 30, 2009 23:44

υστερα απο πολλεσ συζητησεισ με φιλουσ μηχανικουσ,που το κατεχουν καλα το αθλημα,αποφασησα να αναφερθω στο turbo timer...
μετα απο μελετη ενοσ αναλογου βιβλιου,εμπεδωσα ποσο καλο και χρησιμο ειναι για τον κινητηρα.
η πρωτη αποψη μου για το turbo timer ηταν οτι ειναι κατι περιτο και υπερβολη...
αργοτερα,βλεποντασ απο κοντα το ποσο χρησιμο ηταν και το τι προσφερε στον κινητηρα καταλαβα οτι πρεπει να το τοποθετισω ΑΜΕΣΑ!!!!
βεβαια η αναγκαιοτητα του,δεν ειναι τοσο μεγαλη σε εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα,αυτο ομωσ δεν πρεπει να μασ κανει να πιστεψουμε οτι δεν βοηθαει...
στην περιπτωση ενοσ υπερτροφοδοτουμενου κινητηρα,το θεωρω αναγκαιο και ακομη πιο αναγκαιο γινεται στην περιπτωση ενοσ υπερτροφοδοτουμενου πετρελαιοκινητηρα...
ειμαι πεπισμενοσ οτι οσο κακο κανει σε εναν κινητηρα,η αποτομη και αγρια χρηση του οταν ειναι ακομη κρυοσ,τοσο(σχεδον) κακο κανει και η αποτομη παυση του μετα απο ενα ταξιδι η απο μια επιπονη χρηση του...
ξερουμε ολοι οτι θα ηταν καλο μετα απο μια πολυωρη χρηση,πριν σβησουμε την μηχανη,να την αφησουμε στο ρελαντι για 2-4 λεπτα.
το θεμα ειναι στην εφαρμογη...ποιοσ καθετε να περιμενει???εγω παντωσ...πολυ δυσκολο....!
υπαρχουν κι αλλοι λογοι που μασ κανουν να το θεωρουμε χρησιμο..
με δυο λογια αυτα τα 2-3 λεπτα που αφηνουμε τον κινητηρα να δουλεψει στο ρελαντι,ενω εμεισ θα εχουμε φυγει,καταφερνουμε να "ηρεμησει" ο κινητηρασ μασ,να "κατσουν" τα λαδια,να μειωθει κατα πολυ η θερμοκρασια των λαδιων,αποφευγουμε το "ψησιμο"των λαδιων οταν καθοντε σε καποιεσ επιφανιεσ,αποφευγοντε οι καποιεσ συστολεσ-διαστολεσ κτλ....

ειναι πολλα τα οφελη απο μια τετοια συσκευη που μονο καλο μπορει να κανει...
και το κοστοσ τησ ειναι απο 30-400 ευρω..
ειμαι σιγουροσ οτι αξιζει και θα την προτεινα σε ολη την παρεα μασ...
:hi:
Άβαταρ μέλους
mirage
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 1378
Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 17:57
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Troll » Τετ Ιούλ 01, 2009 00:23

Αν και εγω παντα περιμενω μετα απο ταξιδι να δουλεψει κανα 5αλεπτο στο ρελαντι πριν σβησω, δεν ειχα σκεφτει οτι θα μπορουσα να βαλω timer... Μηπως ειναι λιγο υπερβολικο?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Troll
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 18:56
Τοποθεσία: ...απο 1000 μ και πανω
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Nek » Τετ Ιούλ 01, 2009 06:40

εγω πιστευω για τουρμπατο κινητηρα ειναι αναγκαιο,αλλα για ατμοσφαιρικο οχι και τοσο
Nek
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 11, 2008 20:52
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό mirage » Τετ Ιούλ 01, 2009 10:25

τι στιγμη που το κοστοσ ειναι πολυ μικρο....γιατι οχι??????!
" ΕΚ ΤΗΣ ΚΟΝΕΩΣ ΜΟΥ ΑΝΑΓΕΝΝΩΜΑΙ "
Άβαταρ μέλους
mirage
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 1378
Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 17:57
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό joseph » Τετ Ιούλ 01, 2009 10:56

Για έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα δε βρίσκω κάποιο λόγο, για τον turbo βέβαια είναι σημαντικό αφού λόγο αδράνειας η τουρμπίνα συνεχίζει να δουλεύει για ένα με δυο λεπτά. Συνεπώς μέχρι να πέσουν οι στροφές καλό είναι να έχουμε ένα τρόπο να τη λιπαίνουμε και να τη δροσίζουμε.
Τώρα για ατμοσφαιρικό κινητήρα, με μια πρώτη σκέψη, μάλλον κακό θα κάνεις παρά καλό.
Άβαταρ μέλους
joseph
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Παρ Μάιος 29, 2009 19:37
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Αυτοκίνητο:


Επιστροφή στο Γενικα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες

cron