υστερα απο πολλεσ συζητησεισ με φιλουσ μηχανικουσ,που το κατεχουν καλα το αθλημα,αποφασησα να αναφερθω στο turbo timer...
μετα απο μελετη ενοσ αναλογου βιβλιου,εμπεδωσα ποσο καλο και χρησιμο ειναι για τον κινητηρα.
η πρωτη αποψη μου για το turbo timer ηταν οτι ειναι κατι περιτο και υπερβολη...
αργοτερα,βλεποντασ απο κοντα το ποσο χρησιμο ηταν και το τι προσφερε στον κινητηρα καταλαβα οτι πρεπει να το τοποθετισω ΑΜΕΣΑ!!!!
βεβαια η αναγκαιοτητα του,δεν ειναι τοσο μεγαλη σε εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα,αυτο ομωσ δεν πρεπει να μασ κανει να πιστεψουμε οτι δεν βοηθαει...
στην περιπτωση ενοσ υπερτροφοδοτουμενου κινητηρα,το θεωρω αναγκαιο και ακομη πιο αναγκαιο γινεται στην περιπτωση ενοσ υπερτροφοδοτουμενου πετρελαιοκινητηρα...
ειμαι πεπισμενοσ οτι οσο κακο κανει σε εναν κινητηρα,η αποτομη και αγρια χρηση του οταν ειναι ακομη κρυοσ,τοσο(σχεδον) κακο κανει και η αποτομη παυση του μετα απο ενα ταξιδι η απο μια επιπονη χρηση του...
ξερουμε ολοι οτι θα ηταν καλο μετα απο μια πολυωρη χρηση,πριν σβησουμε την μηχανη,να την αφησουμε στο ρελαντι για 2-4 λεπτα.
το θεμα ειναι στην εφαρμογη...ποιοσ καθετε να περιμενει???εγω παντωσ...πολυ δυσκολο....!
υπαρχουν κι αλλοι λογοι που μασ κανουν να το θεωρουμε χρησιμο..
με δυο λογια αυτα τα 2-3 λεπτα που αφηνουμε τον κινητηρα να δουλεψει στο ρελαντι,ενω εμεισ θα εχουμε φυγει,καταφερνουμε να "ηρεμησει" ο κινητηρασ μασ,να "κατσουν" τα λαδια,να μειωθει κατα πολυ η θερμοκρασια των λαδιων,αποφευγουμε το "ψησιμο"των λαδιων οταν καθοντε σε καποιεσ επιφανιεσ,αποφευγοντε οι καποιεσ συστολεσ-διαστολεσ κτλ....
ειναι πολλα τα οφελη απο μια τετοια συσκευη που μονο καλο μπορει να κανει...
και το κοστοσ τησ ειναι απο 30-400 ευρω..
ειμαι σιγουροσ οτι αξιζει και θα την προτεινα σε ολη την παρεα μασ...