Σασι VS αυτοφερομενο

Γενικα θεματα

Συντονιστές: alpininstis, pininokio, Ιδρυτικά μέλη

Δημοσίευσηαπό alpininstis » Τετ Νοέμ 04, 2009 17:06

Εξαρτάτε για τι μετατροπές ....αν εννοείς για άξονες ναι έχεις δίκιο
αλλά για μετατροπές για ψήλωμα ,για λάστιχα και ψαλίδια ,σε περιπτώσεις
αυτοκινήτων που υπάρχουν έτοιμες λύσεις οπως pajero v60 ( Αυστραλέζικο κιτ άκι ) νομίζω οτι είναι πολύ απλό . Άλλωστε αυτά τα εργαλεία ειναι φτιαγμένα μαχητές , μας το απέδειξε άλλωστε περίτρανα ο Πάνος
Άβαταρ μέλους
alpininstis
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 2632
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 16:06
Τοποθεσία: Αγ Παρ/υή Αττικής
Αυτοκίνητο: pinin 2.0 gdi 3door

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » Πέμ Νοέμ 05, 2009 00:23

Και γω διαφωνώ. Στη μόνη μετατροπή που επιρεάζει το "υβριδικό" είναι το BodyLift που σε ενα αυτοκίνητο όπως τα pajero με μεγάλους θόλους δεν είναι αναγκαία. Ακόμα και στο Πινιν με ψήλωμα 5 πόντους μπαίνουν 31" άνετα. Σε πόσα αμάξια γίνετε αυτο? Το θέμα είναι τα ψαλίδια μπροστά. Αλλα και αυτά έχουν τα καλά τους καθώς για μέτριες μετατρόπες είναι πιό έυκολα και δεν ψάχνεσαι με ευθυγράμηση και Ζ τιμονιού που αν δεν τα κάνεις απόλυτα σωστά το τιμόνι γίνετε πανάρ.
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 420
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 09, 2008 19:23
Τοποθεσία: Αριδαία,Έδεσσα
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Troll » Πέμ Νοέμ 05, 2009 02:27

NIKOLAS_L200 έγραψε:Ακόμα και στο Πινιν με ψήλωμα 5 πόντους μπαίνουν 31" άνετα.


Οταν λεμε μετατροπες εννοουμε μεγαλα λαστιχα... 31'' δεν ειναι μεγαλο... Ενα 35αρι χωραει στο V20 με ενα βοδιλιφτ (€100), ενα κουρδισμα μπροστα (€0), αλλα αμορτισερ (€500) και αλλα ελατηρια πισω (€200)... βαλε και πιο μακρια σωληνακια φρενων (€100)... δλδ χοντρικα €1000... στο V60 τι κοστος αναλογει για να χωρεσουν 35αρια?
Άβαταρ μέλους
Troll
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 18:56
Τοποθεσία: ...απο 1000 μ και πανω
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajeropoulos » Πέμ Νοέμ 05, 2009 10:09

Χρήστο δεν ξέρω, εγώ έχω το "αουστραλέζικο" ψηλωματοκίτ απάνω (μόνο τα ελατήρια, τα amortisseur είναι μπιλστάιν) οπότε μπορούμε να μετρήσουμε....
Ή όποιος πάει από τον Ατταρτ, το μετράει επί τόπου! ΧΑΧΑΧΑΧΑ , ακόμη εκεί είναι!
pajeropoulos
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 04, 2008 11:45
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Ovelix » Πέμ Νοέμ 05, 2009 14:48

alpininstis έγραψε:
Εννοούμε την ακαμψία του συνόλου της κατασκευής στα " στραμπουλίγματα "

Το crash test μας δείχνει το πόσο ασφαλές ειναι το αυτοκίνητο για τους επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος .Δεν σημαίνει οτι ενα αυτοκίνητο επειδή στο crash test "τσαλακώθηκε" πολύ οτι ειναι υποδεέστερο κάποιου άλλου που έπαθε μικρότερη ζημιά,γιατί πολύ απλά το μέλημα των κατασκευαστών ειναι η κρούση-ζημιά να εκτονωθεί-απορροφηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να κρατήσει τους επιβάτες ασφαλείς, και οχι αν θα καταστραφεί το αυτοκίνητο.


:goodpost:
Άβαταρ μέλους
Ovelix
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 28, 2008 20:34
Τοποθεσία: Πατρα
Αυτοκίνητο:

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενικα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες

cron