Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI!Εχει διαφορες με το manul?

Γενικα θεματα

Συντονιστές: alpininstis, pininokio, Ιδρυτικά μέλη

Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI!Εχει διαφορες με το manul?

Δημοσίευσηαπό diablo » Τρί Ιαν 19, 2010 07:29

Με ενδιαφερει η αγορα αυτου του αυτοκινητου μοντελο του 2006.Θελω να μαθω αν ειναι αξιοπιστο, αν εχει καμια διαφορα για παραδειγμα στην τετρακινηση το χειροκινητο(ολες οι επιλογες του SS4 λειτουργουν κανονικα?)

Κατα γενικη ομολογια εχω ακουσει πως για τζιπακι ειναι καλυτερα να διαθετει τετρακινηση.Ποια η αποψη σας γενικοτερα?Ευχαριστω.
diablo
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2010 10:02
Τοποθεσία: Ηλιουπολη Αττικης
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Nek » Τρί Ιαν 19, 2010 08:39

Σαφως και ειναι καλυτερα να εχει τετρακινηση....ειδικα με την SS που εχει το πινιν,εχεις την δυνατοτητα 4 επιλογων,οπου κινεισαι οικονομικα και με περιοσσοτερη ασφαλεια στην ασφαλτο και στο βουνο οπου βρεις τα ζορια η σε χιονια δεν θα σε προδωσει ποτε με τις αλλες 2 επιλογες που εχει...οποτε με αυτο που ειχες βρει που δεν ειχε τετρακινηση εχει 4 διαφορες....να εισαι σιγουρος οτι η SS ειναι η καλυτερη τετρακινηση της αγορας...
Nek
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 11, 2008 20:52
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό diablo » Τρί Ιαν 19, 2010 17:39

Βασικα ζηταω τις διαφορες που εχει το χειροκινητο Pinin 2.0 απο το αυτοματο.Να προτιμησω το αυτοματο???
diablo
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2010 10:02
Τοποθεσία: Ηλιουπολη Αττικης
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Troll » Τρί Ιαν 19, 2010 19:19

Αυτοματο
Υπερ...
- πιο ξεκουραστο στην οδηγηση εντος πολης και στο ταξιδι
- δεν κουραζεται ο συμπλεκτης στα δυσκολα εκτος δρομου κομματια
- δεν απαιτει επιδεξιοτητα στα δυσκολα
Κατα...
- καιει λιγο παραπανω
- εχει πιο αργη επιταχυνση
- λογω μακριας σχεσης απαιτει τσιμπημα στο φρενο σε αποτομες κατηφορες εκτος δρομου

Χειροκινητο
Υπερ...
- καιει λιγοτερο
- μεγαλυτερη επιταχυνση
- μπορεις να κουμανταρεις τους ρυθμους κινησης κυριως εκτος δρομου
Κατα...
- πιο κουραστικο μεσα στην πολη
- απαιτει μεγαλυτερη επιδεξιοτητα στα δυσκολα
- κουραζεται ευκολοτερα ο συμπλεκτης

Η αποφαση δικια σου...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Troll
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 18:56
Τοποθεσία: ...απο 1000 μ και πανω
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό diablo » Τρί Ιαν 19, 2010 20:30

Ευχαριστω θερμα και τους δυο PajeroPininoλογους για τις χρησιμες συμβουλες.

Εχω δυο επιλογες.
1)Αυτοματο με 30.000 χλμ του 2006 χωρις εξτρα(ουτε σκληρο καλυμα ρεζερβας δεν εχει)
2)Χειροκινητο με 50.000 χλμ του 2005 ευρω με αρκετα εξτρα(καλυμα σκληρο-bull bar-σκαλοπατια)

ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ???

Ευχαριστώ!
Τελευταία επεξεργασία από diablo και Τρί Ιαν 19, 2010 23:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
diablo
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2010 10:02
Τοποθεσία: Ηλιουπολη Αττικης
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Πάνος » Τρί Ιαν 19, 2010 21:23

Προτείνω το πρώτο.
Τα έξτρα του δεύτερου κατά τη γνώμη μου δεν είναι δελεαστικά:
- τα σκαλοπάτια περιορίζουν σημαντικά και άσκοπα την ικανότητα υπέρβασης εμποδίων.
- το bull bar δεν κατάλαβα ποτέ τι χρειάζεται. Το θεωρώ μόνο bar και καθόλου bull.
- το κάλυμμα είναι χρήσιμο (όχι απαραίτητο), αλλά το βρίσκεις εύκολα.

Από την άλλη, τα σύγχρονα αυτόματα σασμάν πλεονεκτούν εντός και εκτός δρόμου τόσο, πού αναγνωρίζονται και από τους παραδοσιακά εραστές του χειροκίνητου. Νομίζω ότι αποκλείεται να το μετανοιώσεις.
Πάνος
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 704
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 11:19
Τοποθεσία: Κυψέλη
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό drsonic 21 » Τρί Ιαν 19, 2010 21:28

Το πρωτο κατα την γνωμη μου και αν δεν το θελεις το παιρνω εγω(δεν παιρνεις το δευτερο να μην μαλωνουμε?) :buddy: :buddy:
Άβαταρ μέλους
drsonic 21
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Τετ Οκτ 08, 2008 22:53
Τοποθεσία: Αθηνα,Αγιοι Αναργυροι
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό joseph » Τρί Ιαν 19, 2010 21:52

Μετά τη συμβίωσή μου με το αυτόματο κιβώτιο του pajero αναρωτιέμαι για ποιο λόγο να επιλέξει κανείς χειροκίνητο σε off-road αυτοκίνητο.
Σε κάνει να νιώθεις άρχοντας και κάνει τη ζωή σου εύκολη παντού, από την κίνηση της πόλης μέχρι τη λάσπη και το χιόνι του βουνού...
C'est pas la chute qui compte. C'est l' aterrissage!
Άβαταρ μέλους
joseph
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Παρ Μάιος 29, 2009 19:37
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό diablo » Τρί Ιαν 19, 2010 23:17

Οκ!Αυριο κανονισα να παω να το δω και να το κλεισω!Ευχαριστω ολους τους φιλους Pipinoλατρες... ε ε ε... Pininoλατρες ηθελα να πω...
diablo
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2010 10:02
Τοποθεσία: Ηλιουπολη Αττικης
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Ovelix » Τετ Ιαν 20, 2010 02:37

Ολα καλα φιλε μου και με το καλο να παρεις οποιο θελεις αλλα ρε παδια σαν το :wank: (χειροκινητο) δεν υπαρχει αλλο σου μενει η γλυκα τις παραπανω προσπαθειας στο τελος
Άβαταρ μέλους
Ovelix
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 28, 2008 20:34
Τοποθεσία: Πατρα
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Nek » Τετ Ιαν 20, 2010 09:17

οι διαφορες υπαρχουν....εγω με το δικο μου που ειναι αυτοματο ,ναι μεν στο βουνο ειναι βολικοτατο και δεν το ταλαιπωρεις καθολου και σε κινηση η σε πολη παλι ειναι το ιδιο βολικο,παρολα αυτα δεν καταλαβαινεις την δυναμη του στο δρομο....σε συγκριση με του αδερφου μου που ειναι το ιδιο αυτοκινητο αλλα manual ,ενω το δικο μου τεμπελιαζει σε αλλαγες αυτος το ξεκιναει με δευτερα απο σταση χωρις να κρεμασει καθολου....το αλλο που ειπε και ο troll κατεβαινεις παντα φρεναριστος γιατι εχει πιο μακριες σχεσεις απο το manual...και κατι αλλο βασικο που μου εχει τυχει ,εχει χρειαστει να κατεβασω σε στροφη και να μπω λιγο πιο γρηγορα λογω κινδυνου και ποτε δεν θα μπει με τις στροφες που θελω,με αποτελεσμα η να μπαινει φρεναριστο η να μπαινει με τα χιλια ζορια αφου δεν εχει κατεβασει τις στροφες που πρεπει για να το γκαζωσεις να σε βαλει στη στροφη ακινδυνα....δεν ειμαι ραλιαρης αλλα τυχαινει συχνα κατι σε στροφη η σε δρομο σε προσπεραση,οποτε και στις δυο περιπτωσεις παιζεται να μπεις σωστα....το αλλο,αυτο την δυναμη του την καταλαβαινεις μονο στα κοντα...δουλευεις μονο L και 2...οκ στην L αλλα οταν βαλεις δευτερα να παρεις λιγο φορα σε καποια μυστηρια ανηφορα σου πεταει την δευτερα μονο του η αν την βαλεις χειροκινητα δεν την παιρνει ακριβως οταν την θελεις εσυ....σε τετοια περι[πτωση το σωνει η ροπη του αλλα δεν γινεται το ιδιο σε μικρα αυτοκινητα....με λιγα λογια το manual εχει την χαρη του :hehe:
Nek
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 11, 2008 20:52
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajeropoulos » Τετ Ιαν 20, 2010 10:44

Το πρώτο, ότι είπαν οι αποπάνω σύν τα λιγότερα χιλιόμετρα και 2006 μονδέλο!
pajeropoulos
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 04, 2008 11:45
Αυτοκίνητο:


Επιστροφή στο Γενικα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες

cron