οι διαφορες υπαρχουν....εγω με το δικο μου που ειναι αυτοματο ,ναι μεν στο βουνο ειναι βολικοτατο και δεν το ταλαιπωρεις καθολου και σε κινηση η σε πολη παλι ειναι το ιδιο βολικο,παρολα αυτα δεν καταλαβαινεις την δυναμη του στο δρομο....σε συγκριση με του αδερφου μου που ειναι το ιδιο αυτοκινητο αλλα manual ,ενω το δικο μου τεμπελιαζει σε αλλαγες αυτος το ξεκιναει με δευτερα απο σταση χωρις να κρεμασει καθολου....το αλλο που ειπε και ο troll κατεβαινεις παντα φρεναριστος γιατι εχει πιο μακριες σχεσεις απο το manual...και κατι αλλο βασικο που μου εχει τυχει ,εχει χρειαστει να κατεβασω σε στροφη και να μπω λιγο πιο γρηγορα λογω κινδυνου και ποτε δεν θα μπει με τις στροφες που θελω,με αποτελεσμα η να μπαινει φρεναριστο η να μπαινει με τα χιλια ζορια αφου δεν εχει κατεβασει τις στροφες που πρεπει για να το γκαζωσεις να σε βαλει στη στροφη ακινδυνα....δεν ειμαι ραλιαρης αλλα τυχαινει συχνα κατι σε στροφη η σε δρομο σε προσπεραση,οποτε και στις δυο περιπτωσεις παιζεται να μπεις σωστα....το αλλο,αυτο την δυναμη του την καταλαβαινεις μονο στα κοντα...δουλευεις μονο L και 2...οκ στην L αλλα οταν βαλεις δευτερα να παρεις λιγο φορα σε καποια μυστηρια ανηφορα σου πεταει την δευτερα μονο του η αν την βαλεις χειροκινητα δεν την παιρνει ακριβως οταν την θελεις εσυ....σε τετοια περι[πτωση το σωνει η ροπη του αλλα δεν γινεται το ιδιο σε μικρα αυτοκινητα....με λιγα λογια το manual εχει την χαρη του