νεο PAJERO SPORT

Γενικα θεματα

Συντονιστές: alpininstis, pininokio, Ιδρυτικά μέλη

Δημοσίευσηαπό mirage » Κυρ Μαρ 28, 2010 21:23

Πάνος έγραψε:Σ΄ευχαριστώ.
Δικέφαλος Πατζέρος να πούμε! :thup:
Και στην πράξη σε τί περιπτώσεις για παράδειγμα επεμβαίνει το δεύτερο κεφάλι;


:goodpost:

νασαι καλα Πανο!!!!!!!!!!!! :bravo: :bravo: :bravo: :goodpost:
" ΕΚ ΤΗΣ ΚΟΝΕΩΣ ΜΟΥ ΑΝΑΓΕΝΝΩΜΑΙ "
Άβαταρ μέλους
mirage
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 1378
Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 17:57
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Ovelix » Κυρ Μαρ 28, 2010 21:27

Πάνος έγραψε:Σ΄ευχαριστώ.
Δικέφαλος Πατζέρος να πούμε! :thup:
Και στην πράξη σε τί περιπτώσεις για παράδειγμα επεμβαίνει το δεύτερο κεφάλι;

Μπαινει συνηθως και αυξανη την ιπποδυναμη του αυτοκινητου
Άβαταρ μέλους
Ovelix
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 28, 2008 20:34
Τοποθεσία: Πατρα
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajeros » Κυρ Μαρ 28, 2010 22:19

και μπορεις να ελενχεις διαφορες λειτουργιες και για την αυξηση ροπης και ιπποδυναμης
pajeros
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 27, 2010 12:28
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό Mitsu3Sport » Δευτ Μαρ 29, 2010 08:59

Γειά σου Pajeros, είμαι κάτοχος Pajero Sport 3.0λτ, 2006 και εγώ. Καλορίζικο και καλοτάξιδο το αυτοκίνητο που διάλεξες. Πρόκειται για ένα φοβερό εκδρομικό αυτοκίνητο που αν σε ενδιαφέρει το εκτός δρόμου, θα το ευχαριστηθείς πολύ, χωρίς να χάσεις πολλά στην άσφαλτο.

'Οτι θελήσεις στη διάθεσή σου.
Όσο για παράλληλο εγκέφαλο και γενικά μετατροπές μηχανής δεν έχω ασχοληθεί, αλλά θα σε συμβούλευα πρώτα να φτιάξεις το αυτοκίνητό σου σε όλα τα άλλα θέματα (λάστιχα, αναρτήσεις κλπ, εφόσον σκοπεύεις) και στο τέλος να ασχοληθείς με τη μηχανή, γιατί τότε θα ξέρεις ακριβώς που ήστερεί και τι ακριβώς θες.
Mitsu3Sport
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 471
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2009 19:54
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajeros » Δευτ Μαρ 29, 2010 09:15

γεια σου και σενα mitsu3sport σε ευχαριστω το αυτοκινητο το εχω οδηγηση λιγο εκτος και οχι πολη τρομερα πραγματα
το αυτοκινητο εχει πολη καλη ροπη και δυναμη (173 hp και 26 κιλα ροπης) αλλα θα προτημουσα και κατι παραπανω
οσον αφορα τωρα κοιταω το καλοκαιρι η πιο νωρις να βαλω λαστιχα 50-50 η 60-40 - 80-20 γιατι η κηρια χρηση του αυτοκινητου ειναι στην ασφαλτο
τωρα φοραει brigestone dueler
η αναρτηση μου αρεσει ειναι πολη σκληρη και του χαριζει πολη καλη συμπεριφορα στην ασφαλτο
pajeros
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 27, 2010 12:28
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajeros » Δευτ Μαρ 29, 2010 11:34

εχω μια αλλη απορια επειδη δεν εχω παρελθον σε 4κινιτα το pajero μου εχει 3 θεσεις 4κινισης 2Η-4Η-4L ηθελα να ρωτισω οταν το βαζω στο 4Η εχει μονιμη τετρακινηση η οταν χανετε απο πισω η προσφηση πηγενει μπροστα
και η 4L ποια η διαφορα του?
pajeros
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 27, 2010 12:28
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό mirage » Δευτ Μαρ 29, 2010 13:19

:?
το 4Η ειναι η μονιμη τετρακινηση χωρις να ειναι κλειδωμενη(4HLock) και το 4L (Low) ειναι τα αργα...
" ΕΚ ΤΗΣ ΚΟΝΕΩΣ ΜΟΥ ΑΝΑΓΕΝΝΩΜΑΙ "
Άβαταρ μέλους
mirage
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 1378
Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 17:57
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajeros » Δευτ Μαρ 29, 2010 13:30

το pajero sport δεν εχει κλειδωμα ουτε στο 4Η ουτε στο 4L
pajeros
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 27, 2010 12:28
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajeros » Δευτ Μαρ 29, 2010 13:34

ποια η διαφορα ειναι οταν ειναι 4HLock απο το απλο 4H??
pajeros
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 27, 2010 12:28
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό alpininstis » Δευτ Μαρ 29, 2010 13:56

mirage έγραψε::?
το 4Η ειναι η μονιμη τετρακινηση χωρις να ειναι κλειδωμενη(4HLock) και το 4L (Low) ειναι τα αργα...


Γιώργο το sport δεν εχει SS4
Aρα ........
2H είσαι πισωκίνητος
4H Τετρακίνητος με κλειδωμένο το μεσαίο διαφορικό δηλ. 50-50 μπρος-πίσω
4L Tετρακίνητος όπως στο 4H+ αργά δηλ υποπολλαπλασιασμό .
Άβαταρ μέλους
alpininstis
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 2632
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 16:06
Τοποθεσία: Αγ Παρ/υή Αττικής
Αυτοκίνητο: pinin 2.0 gdi 3door

Δημοσίευσηαπό pajeros » Δευτ Μαρ 29, 2010 14:03

alpininstis έγραψε:
mirage έγραψε::?
το 4Η ειναι η μονιμη τετρακινηση χωρις να ειναι κλειδωμενη(4HLock) και το 4L (Low) ειναι τα αργα...


Γιώργο το sport δεν εχει SS4
Aρα ........
2H είσαι πισωκίνητος
4H Τετρακίνητος με κλειδωμένο το μεσαίο διαφορικό δηλ. 50-50 μπρος-πίσω
4L Tετρακίνητος όπως στο 4H+ αργά δηλ υποπολλαπλασιασμό .


ναι αλλα το 4Η στο pajero sport ειναι με κλειδωμενο το κεντρικο διαφορικο??
γιατι μου ειχαν πει οτι το pajero sport δεν εχει κλειδωμα
pajeros
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 27, 2010 12:28
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajeropoulos » Δευτ Μαρ 29, 2010 14:19

Η απάντηση είναι απλή, χωρίς το SS4 (νομίζω το βάλανε στο sport από κάποια χρονιά και μετά) δεν έχεις κεντρικό διαφορικό , άρα με την 4κίνηση είναι σαν να είσαι συνέχεια κλειδωμένος 50/50. Γι'αυτό σου είπαν δεν έχει κλείδωμα σαν επιλογή , αλλά δεν υπάρχει νόημα με την απλή τετρακίνηση γιατί δεν υπάρχει διαφορικό για να κλειδώσεις.....
pajeropoulos
Weekender
Weekender
 
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 04, 2008 11:45
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajeros » Δευτ Μαρ 29, 2010 14:32

απο οτι ξερω το pajero sport εχει 3 διαφορικα ενα μπροστα ελευθερου τροχασμου , ενα πισω LSD και ενα το κεντρικο διαφορικο ετσι δεν ειναι???

σορρυ που ρωταω ετσι αλλα ειμαι νεος σε αυτα
Τελευταία επεξεργασία από pajeros και Δευτ Μαρ 29, 2010 16:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
pajeros
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 27, 2010 12:28
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό mitsu » Δευτ Μαρ 29, 2010 14:33

pajeros έγραψε:
alpininstis έγραψε:
mirage έγραψε::?
το 4Η ειναι η μονιμη τετρακινηση χωρις να ειναι κλειδωμενη(4HLock) και το 4L (Low) ειναι τα αργα...


Γιώργο το sport δεν εχει SS4
Aρα ........
2H είσαι πισωκίνητος
4H Τετρακίνητος με κλειδωμένο το μεσαίο διαφορικό δηλ. 50-50 μπρος-πίσω
4L Tετρακίνητος όπως στο 4H+ αργά δηλ υποπολλαπλασιασμό .


ναι αλλα το 4Η στο pajero sport ειναι με κλειδωμενο το κεντρικο διαφορικο??
γιατι μου ειχαν πει οτι το pajero sport δεν εχει κλειδωμα



Καλησπέρα και από μένα. Το 4Η σημαίνει ότι εμπλέκεται το μπροστινό σύστημα κίνησης χωρίς κλείδωμα κεντρικού διαφορικού. Αυτό σημαίνει ότι αν ένας τροχός σηκωθεί στον αέρα όλη η κίνηση μεταφέρετε εκεί και οι υπόλοιποι 3 μένουν ακίνητοι. Αν τώρα κλέιδωνε το κεντρικό σου διαφορικό και σηκωνόταν ο ένας από τους πίσω τροχούς θα γυρνούσε μόνο ο τροχός που είναι στον αέρα και οι μπροστινοί κανονικά. Δηλαδή το κλείδωμα ανεξαρτητοποιεί την κίνηση στο μπροστινό και το πίσω μέρος....Για να μείνεις "στάσιμος" δηλαδή θα πρέπει να σηκωθεί στον αέρα ένας τροχός μπροστά και ένας πίσω....
Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή...
Η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι!!!
Άβαταρ μέλους
mitsu
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 20, 2008 09:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό pajeros » Δευτ Μαρ 29, 2010 14:38

δηλαδη απο οτι καταλαβα το κλειδωμα κεντρικου διαφορικου δεν εχει διαφορα απο την απλη τετρακινηση και οτι δεν παιζει και πολη σημασια εκτος δρομου
pajeros
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 27, 2010 12:28
Αυτοκίνητο:

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες

cron