2CV

Οποιοδήποτε χόμπυ σας θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας

Συντονιστές: alpininstis, pininokio, Ιδρυτικά μέλη

2CV

Δημοσίευσηαπό mitsu » Τετ Ιουν 19, 2013 10:31

Έπειτα από αρκετό καιρό βρήκαμε επιτέλους την ευκαιρία και το χρόνο με τον κολλητό μου να ξεκινήσουμε να ανακατασκευάζουμε το 2CV του. Αρχικά θα ξεκινήσουμε με το ξεβράκωμα μέχρι να μείνει μόνο το σασί, τρίψιμο και μετά βάψιμο. Σε δεύτερη φάση στα μηχανικά θέλει κόλλημα το μπλοκ του κινητήρα στην πολλαπλή γιατί ράγισε ελαφρώς και άλλαγμα μια πλεξούδα.
Ερωτήσεις:
Στις φανοδουλειές θα το δουλέψουμε με χοντρό και καπάκι λεπτό γυαλόχαρτο και βουρτσάκι όπου είναι απαραίτητο. Για υλικά καμιά ιδέα (αστάρι κλπ)?
Για το μπλοκ του κινητήρα πάει είτε συνεργείο για αλουμινοκόλληση τοπικά ή μας πρότειναν με κόλλα 3 συστατικών καθώς δεν δέχεται τρελές πιέσεις (600 κυβικά είναι). Προτείνεται τον πειραματισμο, τη σίγουρη λύση ή κάποια εναλλακτική?
από αύριο το απόγευμα ξεκινάει η επιχείρηση θα κοιτάξω να κάνω και σταδιακή-αναλυτική περιγραφή του project.
Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή...
Η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι!!!
Άβαταρ μέλους
mitsu
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 20, 2008 09:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό alpininstis » Τετ Ιουν 19, 2013 14:36

Καλή επιτυχία mitsu .......και υπομονή


Δεν ξέρω τι θέλεις και τι έχεις σκοπό από άποψη ποιότητας δουλειάς να κάνεις ............εγώ θα σου προτείνω το καλύτερο και τελειότερο
α) Ξεκινάς γδύνοντας όλο το αυτοκίνητο ,που στην περίπτωση του 2cv είναι εύκολο γιατί ξεχωρίζεις σασί - καρότσα
β) Αφαιρείς από την λαμαρίνα ότι έχει πάνω της δηλ παλιές μπογιές , αστάρια σκουριές κτλ κτλ και φτάνεις σε καθαρό μέταλλο
γ) Κάνεις οτι φαναρτζοδουλειά χρειάζεται δηλ μπαλώματα σε τυχόν σάπια που μπορεί να έχει , σφυρηλάτημα σε χτυπήματα, κολλήματα , ραψίματα κτλ κτλ
4) Το περνάς όλο δύο χέρια εποξικό αστάρι ή με πινέλο ή με πιστόλι
5)Στοκάρεις οπου και αν χρειάζεται
6)Περνάς σουλφασέρ
7) Βάφεις

Μεγάλη προσοχή θέλει να το τρίψεις πολύ καλά και να φτάσεις σε καθαρό μέταλλο για να πιάσει το εποξικό αστάρι , γιατί το εποξικό αστάρι ΔΕΝ πιάνει αν δεν έρθει σε επαφή με καθαρό μέταλλο.
Ολη την προστασία του μετάλλου την κάνει το αστάρι ,αν πάρεις ένα καλό αστάρι( όχι απλό .....εποξικό ) θα σου κρατήσει χωρίς να σκουριάσει άλλα 30-40 χρόνια

Αυτά κάνω εγώ στο δικό μου που φτιάχνω τώρα σε καρότσα και σασί μέσα -έξω - πάνω κάτω .....παντού.

Απο εκεί και πέρα σε όλα τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη ότι είναι μεταλλικό το χτυπάω αμμοβολή το καθαρίζω ,το ασταρώνω με το ίδιο αστάρι και το βάφω
Ολες τις βίδες του αυτοκινήτου που λύνονται και είναι της μάνας του τις χτυπάω αμμοβολή και της πάω για γαλβανισμό ( θερμό γαλβάνι σε μπάνιο )
και αυτό γιατί οι μαμά βίδες στο κεφάλι τους έχουν το σήμα της citroen και σε μια αξιόλογη ανακατασκευή αυτά παίζουνε ρόλο .
Φυσικά είναι πάρα πολλές ακόμα λεπτομέρειες που θα πρέπει να γράφω μέχρι αύριο το πρωί , όπως χρώμιο σε βούτα όλα τα νίκελ του (που το δικό μου έχει πολλά ) και πολλά άλλα
Αυτά κατά την γνώμη μου πρέπει να γίνουν σε μια ολική ανακατασκευή .....από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει μέχρι εκει που θέλει και μπορεί ....γιαυτό σου είπα και στην αρχή εξαρτάτε τι θέλεις να κάνεις .

Οτι άλλη απορία έχεις ρώτα ότι θέλεις ή πες μου να σου στείλω το τηλ μου να μιλήσουμε
Άβαταρ μέλους
alpininstis
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 2632
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 16:06
Τοποθεσία: Αγ Παρ/υή Αττικής
Αυτοκίνητο: pinin 2.0 gdi 3door

Δημοσίευσηαπό mitsu » Τετ Ιουν 19, 2013 15:51

Alpinistis ευχαριστώ για την απάντηση. Επειδή προβλέπω στην πορεία να προκύψουν απορίες ότι χρειαστώ θα ρωτήσω.
Οποιαδήποτε άλλη συμβουλή (για υλικά, τεχνοτροπίες, εργαλεία κλπ) καλοδεχούμενη.
Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή...
Η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι!!!
Άβαταρ μέλους
mitsu
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 20, 2008 09:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό mitsu » Τετ Ιουν 19, 2013 15:54

Εξήγηση: σουλφασέρ??? Έχω μια ψιλοάποψη τι είναι αλλά αν μπορούμε να γίνουμε πιο αναλυτικοί....
Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή...
Η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι!!!
Άβαταρ μέλους
mitsu
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 20, 2008 09:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό alpininstis » Τετ Ιουν 19, 2013 18:21

Παλιά λεγόταν σουλφασέρ ....το σύγχρονο υλικό λέγετε 4-1 απλά το είπα έτσι επειδή οι περισσότεροι έτσι το ξέρουν . Είναι ένα υπόστρωμα που το περνάμε πριν απο το τελικό στάδιο της βαφής .
Μην το παίζω μάγκας κι'εγώ τα έμαθα απο φίλο φαναρτζή που φτιάχνουμε το δικό μου . Είναι και μέλος του pajero club o γνωστός σε ολους " marathonomaxos "
Άβαταρ μέλους
alpininstis
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 2632
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 16:06
Τοποθεσία: Αγ Παρ/υή Αττικής
Αυτοκίνητο: pinin 2.0 gdi 3door

Δημοσίευσηαπό mitsu » Τετ Ιουν 19, 2013 18:48

Οπότε ανακεφαλαίωση:

1) Ξεγυμνώνουμε
2) Τρίξιμο πολύ καλό
3) Κάνουμε μπαλώματα
4) Περνάμε εποξικό αστάρι 2 χέρια
5) περνάμε το 4-1
6) βάφουμε

Ευχαριστώ Aplinistis!!!
Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή...
Η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι!!!
Άβαταρ μέλους
mitsu
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 20, 2008 09:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αυτοκίνητο:


Επιστροφή στο Τα άλλα χόμπυ μας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

cron