από alpininstis » Τετ Ιουν 19, 2013 14:36
Καλή επιτυχία mitsu .......και υπομονή
Δεν ξέρω τι θέλεις και τι έχεις σκοπό από άποψη ποιότητας δουλειάς να κάνεις ............εγώ θα σου προτείνω το καλύτερο και τελειότερο
α) Ξεκινάς γδύνοντας όλο το αυτοκίνητο ,που στην περίπτωση του 2cv είναι εύκολο γιατί ξεχωρίζεις σασί - καρότσα
β) Αφαιρείς από την λαμαρίνα ότι έχει πάνω της δηλ παλιές μπογιές , αστάρια σκουριές κτλ κτλ και φτάνεις σε καθαρό μέταλλο
γ) Κάνεις οτι φαναρτζοδουλειά χρειάζεται δηλ μπαλώματα σε τυχόν σάπια που μπορεί να έχει , σφυρηλάτημα σε χτυπήματα, κολλήματα , ραψίματα κτλ κτλ
4) Το περνάς όλο δύο χέρια εποξικό αστάρι ή με πινέλο ή με πιστόλι
5)Στοκάρεις οπου και αν χρειάζεται
6)Περνάς σουλφασέρ
7) Βάφεις
Μεγάλη προσοχή θέλει να το τρίψεις πολύ καλά και να φτάσεις σε καθαρό μέταλλο για να πιάσει το εποξικό αστάρι , γιατί το εποξικό αστάρι ΔΕΝ πιάνει αν δεν έρθει σε επαφή με καθαρό μέταλλο.
Ολη την προστασία του μετάλλου την κάνει το αστάρι ,αν πάρεις ένα καλό αστάρι( όχι απλό .....εποξικό ) θα σου κρατήσει χωρίς να σκουριάσει άλλα 30-40 χρόνια
Αυτά κάνω εγώ στο δικό μου που φτιάχνω τώρα σε καρότσα και σασί μέσα -έξω - πάνω κάτω .....παντού.
Απο εκεί και πέρα σε όλα τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη ότι είναι μεταλλικό το χτυπάω αμμοβολή το καθαρίζω ,το ασταρώνω με το ίδιο αστάρι και το βάφω
Ολες τις βίδες του αυτοκινήτου που λύνονται και είναι της μάνας του τις χτυπάω αμμοβολή και της πάω για γαλβανισμό ( θερμό γαλβάνι σε μπάνιο )
και αυτό γιατί οι μαμά βίδες στο κεφάλι τους έχουν το σήμα της citroen και σε μια αξιόλογη ανακατασκευή αυτά παίζουνε ρόλο .
Φυσικά είναι πάρα πολλές ακόμα λεπτομέρειες που θα πρέπει να γράφω μέχρι αύριο το πρωί , όπως χρώμιο σε βούτα όλα τα νίκελ του (που το δικό μου έχει πολλά ) και πολλά άλλα
Αυτά κατά την γνώμη μου πρέπει να γίνουν σε μια ολική ανακατασκευή .....από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει μέχρι εκει που θέλει και μπορεί ....γιαυτό σου είπα και στην αρχή εξαρτάτε τι θέλεις να κάνεις .
Οτι άλλη απορία έχεις ρώτα ότι θέλεις ή πες μου να σου στείλω το τηλ μου να μιλήσουμε