o mitsos στον ψηλοτερο δρομο του κοσμου

Συντονιστές: alpininstis, pininokio, Ιδρυτικά μέλη

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Δευτ Οκτ 13, 2014 02:27

Κατηφοριζουμε νοτια προς την κοιλαδα των βραχων.η villa mar μας υποδεχεται με διοδια.για να διασχισεις την πολη αν εισαι ξενος πρεπει να πληρωσεις 10 Βs.

Εικόνα

Αρχαια τειχη της προ-ινκα εποχης επανω στα βραχια ..

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Ο "mitsus" ηθελε νερο και τον πηγα για ποτισμα..ελα όμως που δεν του εκανε καρδια να βγει μετα..τι χρυσε μου,τι καλε μου..τι SS4 …ειχε μουλαρωσει με τα μουτρα κατω..ευτυχως ειχε κατι πλιθες που στεγνωναν σε παρακειμενη μαντρα οποτε και τις πεταξα στο βουρκο και πατησε για να ανεβει.. :P

Εικόνα
Εικόνα
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
http://www.youtube.com/watch?v=3ACx7GTC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ygHQCod_rhw
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 16, 2011 12:19
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Δευτ Οκτ 13, 2014 02:28

τα geysers του Sol de manana στα 4800μ

[youtube]qbG0pUi_pvE[/youtube]
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
http://www.youtube.com/watch?v=3ACx7GTC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ygHQCod_rhw
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 16, 2011 12:19
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Δευτ Οκτ 13, 2014 02:29

Επομενος σταθμος στο χωριο του μισκη..του μοναδικου Misky unito ..καλα κρυμμενο στο πουθενα..μας ταλαιπωρησε να το ξετρυπωσουμε..
αλλα μετα το ορυχειο οπου βγαζουν το ψωμι τους οι μισκηδες ο δρομος ειχε πεσει... οποτε η προσβαση πηγαινε μεχρι την καλυβα με την καρδαρα :lol:

ενα κουφαρι απο 80αρι και φορτηγα toyota Μπολικα

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Ξανα στο βενζιναδικο του san cristobal αφου η βενζινα δεν εφτανε για να συνεχισουμε..ατελειωτη η ουρα παλι..και να μη θελει να μου βαλει βενζινη στα μπετονια γιατι γραφουν οι καμερες..οποτε πηρα και γω δραστικα μετρα..λυσιμο πλαστικων και αναρροφηση απο το ρεζερβουαρ αφου ο κλεφτης εκανε τσαλιμιες..
Αφου φουλαραμε τα μπετονια από το ρεζερβουαρ συνεχισαμε για την Colcha K..και απολαυσαμε την νυχτερινη οδηγηση μεσα στην ερημο salar de uyuni..εβλεπες μικρα φωτακια στο βαθος να τρεχουν σαν αστερια που πεφτουν στο διαστημα..ηταν οι τελευταιοι ταξιδευτες που πηγαιναν για κατακλιση σε καποιο κοντινο hostal..
Δεν φυσαγε καθολου και η θερμοκρασια στου 13 βαθμους ..αλλα εκανε ζεστη..


κουτσαβιτη ποια η γνωμη σου για τις οικοδομες? :lol:

ολα τα χωρια ειναι ερειπια αλλα το καλυτερο κτιριο του χωριου ειναι το σταδιο που φτιαχνουν.. :roll:

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

περναμε απο Colcha "K" και αλλα χωρια

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

κατασκηνωση το βραδυ παλι salar de uyuni στο πουθενα

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Βγηκαμε από την salar de uyuni αφου την κοψαμε καθετα προς βορρα και βρεθηκαμε στην Tahua..εδω το ενεργο ηφαιστειο της tupiza εκρυβε στους προποδες του σπηλιες απειραχτες μολις ανακαλυφθεντες το 1995 με κατοικους της προ-ινκα εποχης..μουμιες 1500 ετων σε πολύ καλη κατασταση.(εντυπωση κανει το γεγονος ότι αν και οι αιγυπτιοι ειχαν εντρυφησει κανα δυο χιλιετιες πριν τους ινκα στη τεχνικη της ταριχευσης και όμως στα βαθη της νοτιου αμερικης σε υψομετρο 5000 μετρα –που σιγουρα δεν ειχαν προσβαση τα πλοια –ηξεραν και εκει πολύ καλα την τεχνη της ταριχευσης..
Περναμε από χωρια που φαινονται ερημα..με διχως σκεπες..τη χρηση του τουβλου τωρα την ανακαλυπτουν..ομως παντου μαγαζια κινητης τηλεφωνιας..οσο οικονομικη οδηγηση και να κανεις το υψομετρο τα ανατρεπει όλα..ο δεικτης βενζινης πεφτει γρηγορα ενώ ο υπολογιστης ταξιδιου δειχνει 25 λιτρα τα 100..δε ξερουμε που θα ξανασυναντησουμε βενζιναδικο..τωρα που βρηκαμε ένα θα γεμισουμε..τα ντοπια χρηματα τελειωσαν..τωρα δολλαρια..στα 100 US$ αντιστοιχουν 680 Bs για τον βενζινα..οταν το NYSE δινει 692 Bs. :mrgreen:


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
http://www.youtube.com/watch?v=3ACx7GTC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ygHQCod_rhw
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 16, 2011 12:19
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Δευτ Οκτ 13, 2014 02:33

https://www.youtube.com/watch?v=qbG0pUi_pvE

ξαναβαζω το λινκ αν δε το βλεπετε ολοι στην προηγουμενη μορφη του
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
http://www.youtube.com/watch?v=3ACx7GTC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ygHQCod_rhw
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 16, 2011 12:19
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Δευτ Οκτ 13, 2014 02:34

Laguna COipasa πια..

και ξαφνικα χανεται το εδαφος και βουλιαζουμε αργα..εχουμε πεσει σε μαλακο κομματι αλατος

ολες οι ερημοι αποτελουνται απο 11 στρωματα
φαινεται οι χτεσινες αστραποβροχες που βλεπαμε απο μακρυα χτες απο το uyuni χτυπησαν εδω..


τα πραγματα φαινομενικα ειναι πιο ευκολα απο την προηγουμενη φορα στο ηφαιστειο uturuncu στα 5800 αλλα τελικα ειναι πιο δυσκολα..εδω δεν εχεις να αντιμετωπισεις το κρυο,την κομμενη ανασα,το θειαφι στα πνευμονια σου,
εχεις ενα υπουλο εχθρο .τη λασπη-πηλο..η οποια σε κοροιδευει με τη μεθοδο των συγκοινωνουντων δοχειων...
αν στο βουνο καναμε 8 ωρες για τον απεγκλωβισμο εδω χρειαστηκαν 2 διανυκτερευσεις και 23 ωρες καθαρου χρονου σκαψιματος..
κολλησαμε 12.00 το μεσημερι..και μεχρι τις 18.30 που νυχτωνει απλα καναμε μια τρυπα στο νερο.
ξεκινησαμε με νεες δυναμεις το πρωι στις 05.30 με το πρωτο χαραμα..
εχει παει 14.30 δεν εχουμε πιει νερο ακομη αλλα ο πισω αριστερος τροχος δεν λεει να ανεβει ουτε ποντο.
για καθε ποντο ανοδου του γρυλου που βουλιαζει στον πηλο εχουμε 15 ποντους καθοδου στο βουρκο.
αν στο βουνο ειχαμε περισσεια πετρων εδω δεν υπαρχει ουτε χαλικι.
ακομη και το σκαψιμο ειναι πολυ χειροτερο.αν στο βουνο απλα σπρωχναμε την ρευστη αμμο θαλασσης μεχρι να βρουμε στερεο εδαφος και να το γεμισουμε με πετρες...εδω τα κατωτερα στρωματα πηλου κρυβουν κρυσταλλους που κοβουν σα γυαλι.στα πρωτα 5 λεπτα εχουν βγει off ολα τα δαχτυλα καταματωμενα..
ανοιγουμε το φαρμακειο και τα μπανταρουμε με ταινια αυτοκολλητη .
τωρα μπορουμε να σκαψουμε..αλλα η καθε κιλο λασπης που τραβαμε με τις χουφτες δεν θελει να αποχωριστει απο τις παλαμες μας ακομη κι αν τις τιναζουμε με βια..
ηδη εχουν περασει 24 ωρες και δεν εχουμε κανει καμια προοδο.

αν η salar de uyuni ειναι κοσμοπολιτικη λογω των νησιων Και υπαρχει κινηση αυτοκινητων..η salar de coipasa ειναι το αγιον ορος της.δεν παταει ψυχη.δεν υπαρχουν ιχνη και δεν φαινονται αυτοκινητα πουθενα στον οριζοντα.

και κει που κοιταω τον οριζοντα ερχεται η λυση..
θα χρησιμοποιησω την ιδια την ερημο..σε αλλα σημεια ειναι τσιμεντο δεν ηταν δυνατον ουτε τα πασαλακια της north face Να μπηξω την προηγουμενη μερα .εδω ομως οπως οι λιθοσφαιρικες πλακες συγκρουονται ετσι η επιφανεια ξεφλουδιζει..αρχιζω και βγαζω πλακες αλατιου που βρισκονται 50 μετρα πιο μπροστα μου....
πρεπει να σηκωσα 100 τετραγωνικα παχους 1-2 ποντων..το αλατι θα ρουφηξει την υγρασια της λασπης και ταυτοχρονα ως πιο στερεο θα κανει την δουλεια των κλαδιων και των πετρων που δεν υπαρχουν..
εχω υλικο να βαλω κατω απο τα λαστιχα αρκει να βρω τροπο να σηκωσω τα λαστιχα.
παιρνω τα κατσαρολικα και τις καραβανες που ειχαμε ψωνιζει για να αυξησω την επιφανεια βασης του γρυλου.
ο γρυλος τα διαλυει ολα και τα βυθιζει βαθυτερα..
οσο πιο πολυ σκαβω στο εσωτερικο των ελαστικων για να βρω στερεο εδαφος τοσο η λασπη γινεται πιο νερουλη..κατεβαινω 40 ποντους βαθος αφου πρωτα πρεπει να ανοιξω προσβαση κατω απο τη ρεζερβα .το αμαξι εχει κατσει ολο με την κοιλια..σκαβω ενα τετραγωνικο επιφανεια μεχρι να φτασω το διαφορικο και τα μπρατσα για 40 ποντους βαθος.
αρχιζω και το στρωνω με πλακες αλατιου και αποφασιζω να καταστρεψω ενα πλαστικο με μοκετα που εχει στο πορτ μπαγκαζ και καλυπτει την προσβαση στη βιδα απελευθερωσης της ρεζερβας.εχει διαστασεις 30 επι 60 .το τυλιγω με ενα πλαστικο μπας και το σωσω στο τελος..
πανω απο τις πλακες αλατιου βαζω ενα αλουμινιο πιατο και κατοπιν το πλαστικο και παλι ενα αλουμινιο πιατο και μετα το γρυλο..αλλα η ολη πατεντα συνεχιζει και βυθιζεται καπου στους 20 ποντους στη λασπη.ειναι αδυνατον να συμβαινει.καποια στιγμη αρχιζει να ανεβαινει ο γρυλος..
ομως ο τροχος δεν κουνιεται ακομη..η λασπη των βεντουζαρει κατω.καθαριζω τον τροχο πολυ καλα τριγυρω..
βλεπω 3 ποντους κενο και χωνω πλακες απο αλατι.μολις συμπιεστουν οι 3 ποντοι γινονται ενας..
υπαρχει προοδος αλλα ειναι πολυ αργη..
φερνω τον πισω αριστερο τροχο τελικα μετα απο 14 ωρες επανω απο το επιπεδο του δρομου.και δεν βουλιαζει πια..
ειναι απιστευτο να βλεπεις τη λασπη να πηγαινοερχεται .μολις την συμπιεζει ο τροχος να "περναει υπογειως" κατω απο την ταβλα και να σηκωνει τη ταβλα με το γρυλο και το αντιθετο..

ο αριστερος μπροστα τροχος ειναι πιο δυσκολος.σκαβω μια τρυπα 20χ20 για να βαλω τον γρυλο στο ψαλιδι..
αποφασιζω να θυσιασω τον ταξιδιωτικο οδηγο της βολιβιας.ενα τακο 500 σελιδων..τον κανω βαση ..αλλα τον καταπιε η μανα γης..συνεχιζω και προσθετω κομματια αλατιου..συμπιεζονται..πρεπει να βυθιστικε ο γρυλος 3 φορες το υψος του.μεχρι να αρχισει να σηκωνει τελικα..
ομως οι πλακες εχουν αντοχη περισσοτερη αποση φανταζομαστε.και τα μικρα πλακακια τα κανω τακους για να μου κρατανε το σασι ψηλα και να περνει ανασες ο γρυλος..το γρυλοχερο ειναι για τα σκουπιδια σαν κατασκευη απο ταιλανδη..
ολη την δουλεια την εκανε το gerber του Prado..στο πρεσαρισμα στο ξεπρεσαρισμα του γρυλου..δουλευε σαν σφυρι,σαν φτυαρι,εκανε τα παντα..
ο μπροστινος δεξιος τροχος σε 1 ωρα ειναι στον αφρο..σαυτο βοηθησε οτι σηκωθηκε το αμαξι ολο απο αριστερα και δε χρειαστηκε να σκαψω.
νυχτωσε..

την αλλη μερα το πρωι στις 5.00 κουβαλαμε πλακες αλατιου διπλα στον πισω δεξιο τροχο ωστε με το χαραμα να αρχισει η δουλεια..
ευτυχως δεν εβρεξε καθολου.οι βροχες ξεκιναμε απο 15 οκτωβρη και γινεται παντου πλημμυρα.σταματανε οι συγκοινωνιες σε ολη τη νοτιο βολιβια.
στις 0930 ειμαστε ετοιμοι.εχουμε στρωσει ολα τα πλαστικα πατακια κατω απο τις ροδες ,και τα 2 υποστρωματα μας ,ενα απο καθε μερια και πισω απο τους πισω τροχους τους μουσαμαδες τις σκηνης..
περπαταω τις ροδιες και βουλιαζουν..θελουν και αυτες ενα στρωσιμο απο αλατι για τα πρωτα 100 μετρα..

τα πιατικα θυμιζουν καραβανες απο ανασκαφες στο ρουπελ το 1940

και στις 10.30 ειμαστε ελευθεροι και παλι στο δρομο.
δεν γεννηθηκε η ερημος ακομη που θα καταπιει τον κοντο..
καθοτι πολυ κοντος για να πεθανει.. :lol: :lol: :lol:

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
http://www.youtube.com/watch?v=3ACx7GTC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ygHQCod_rhw
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 16, 2011 12:19
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Δευτ Οκτ 13, 2014 02:35

Laguna COipasa πια..

και ξαφνικα χανεται το εδαφος και βουλιαζουμε αργα..εχουμε πεσει σε μαλακο κομματι αλατος

ολες οι ερημοι αποτελουνται απο 11 στρωματα
φαινεται οι χτεσινες αστραποβροχες που βλεπαμε απο μακρυα χτες απο το uyuni χτυπησαν εδω..


τα πραγματα φαινομενικα ειναι πιο ευκολα απο την προηγουμενη φορα στο ηφαιστειο uturuncu στα 5800 αλλα τελικα ειναι πιο δυσκολα..εδω δεν εχεις να αντιμετωπισεις το κρυο,την κομμενη ανασα,το θειαφι στα πνευμονια σου,
εχεις ενα υπουλο εχθρο .τη λασπη-πηλο..η οποια σε κοροιδευει με τη μεθοδο των συγκοινωνουντων δοχειων...
αν στο βουνο καναμε 8 ωρες για τον απεγκλωβισμο εδω χρειαστηκαν 2 διανυκτερευσεις και 23 ωρες καθαρου χρονου σκαψιματος..
κολλησαμε 12.00 το μεσημερι..και μεχρι τις 18.30 που νυχτωνει απλα καναμε μια τρυπα στο νερο.
ξεκινησαμε με νεες δυναμεις το πρωι στις 05.30 με το πρωτο χαραμα..
εχει παει 14.30 δεν εχουμε πιει νερο ακομη αλλα ο πισω αριστερος τροχος δεν λεει να ανεβει ουτε ποντο.
για καθε ποντο ανοδου του γρυλου που βουλιαζει στον πηλο εχουμε 15 ποντους καθοδου στο βουρκο.
αν στο βουνο ειχαμε περισσεια πετρων εδω δεν υπαρχει ουτε χαλικι.
ακομη και το σκαψιμο ειναι πολυ χειροτερο.αν στο βουνο απλα σπρωχναμε την ρευστη αμμο θαλασσης μεχρι να βρουμε στερεο εδαφος και να το γεμισουμε με πετρες...εδω τα κατωτερα στρωματα πηλου κρυβουν κρυσταλλους που κοβουν σα γυαλι.στα πρωτα 5 λεπτα εχουν βγει off ολα τα δαχτυλα καταματωμενα..
ανοιγουμε το φαρμακειο και τα μπανταρουμε με ταινια αυτοκολλητη .
τωρα μπορουμε να σκαψουμε..αλλα η καθε κιλο λασπης που τραβαμε με τις χουφτες δεν θελει να αποχωριστει απο τις παλαμες μας ακομη κι αν τις τιναζουμε με βια..
ηδη εχουν περασει 24 ωρες και δεν εχουμε κανει καμια προοδο.

αν η salar de uyuni ειναι κοσμοπολιτικη λογω των νησιων Και υπαρχει κινηση αυτοκινητων..η salar de coipasa ειναι το αγιον ορος της.δεν παταει ψυχη.δεν υπαρχουν ιχνη και δεν φαινονται αυτοκινητα πουθενα στον οριζοντα.

και κει που κοιταω τον οριζοντα ερχεται η λυση..
θα χρησιμοποιησω την ιδια την ερημο..σε αλλα σημεια ειναι τσιμεντο δεν ηταν δυνατον ουτε τα πασαλακια της north face Να μπηξω την προηγουμενη μερα .εδω ομως οπως οι λιθοσφαιρικες πλακες συγκρουονται ετσι η επιφανεια ξεφλουδιζει..αρχιζω και βγαζω πλακες αλατιου που βρισκονται 50 μετρα πιο μπροστα μου....
πρεπει να σηκωσα 100 τετραγωνικα παχους 1-2 ποντων..το αλατι θα ρουφηξει την υγρασια της λασπης και ταυτοχρονα ως πιο στερεο θα κανει την δουλεια των κλαδιων και των πετρων που δεν υπαρχουν..
εχω υλικο να βαλω κατω απο τα λαστιχα αρκει να βρω τροπο να σηκωσω τα λαστιχα.
παιρνω τα κατσαρολικα και τις καραβανες που ειχαμε ψωνιζει για να αυξησω την επιφανεια βασης του γρυλου.
ο γρυλος τα διαλυει ολα και τα βυθιζει βαθυτερα..
οσο πιο πολυ σκαβω στο εσωτερικο των ελαστικων για να βρω στερεο εδαφος τοσο η λασπη γινεται πιο νερουλη..κατεβαινω 40 ποντους βαθος αφου πρωτα πρεπει να ανοιξω προσβαση κατω απο τη ρεζερβα .το αμαξι εχει κατσει ολο με την κοιλια..σκαβω ενα τετραγωνικο επιφανεια μεχρι να φτασω το διαφορικο και τα μπρατσα για 40 ποντους βαθος.
αρχιζω και το στρωνω με πλακες αλατιου και αποφασιζω να καταστρεψω ενα πλαστικο με μοκετα που εχει στο πορτ μπαγκαζ και καλυπτει την προσβαση στη βιδα απελευθερωσης της ρεζερβας.εχει διαστασεις 30 επι 60 .το τυλιγω με ενα πλαστικο μπας και το σωσω στο τελος..
πανω απο τις πλακες αλατιου βαζω ενα αλουμινιο πιατο και κατοπιν το πλαστικο και παλι ενα αλουμινιο πιατο και μετα το γρυλο..αλλα η ολη πατεντα συνεχιζει και βυθιζεται καπου στους 20 ποντους στη λασπη.ειναι αδυνατον να συμβαινει.καποια στιγμη αρχιζει να ανεβαινει ο γρυλος..
ομως ο τροχος δεν κουνιεται ακομη..η λασπη των βεντουζαρει κατω.καθαριζω τον τροχο πολυ καλα τριγυρω..
βλεπω 3 ποντους κενο και χωνω πλακες απο αλατι.μολις συμπιεστουν οι 3 ποντοι γινονται ενας..
υπαρχει προοδος αλλα ειναι πολυ αργη..
φερνω τον πισω αριστερο τροχο τελικα μετα απο 14 ωρες επανω απο το επιπεδο του δρομου.και δεν βουλιαζει πια..
ειναι απιστευτο να βλεπεις τη λασπη να πηγαινοερχεται .μολις την συμπιεζει ο τροχος να "περναει υπογειως" κατω απο την ταβλα και να σηκωνει τη ταβλα με το γρυλο και το αντιθετο..

ο αριστερος μπροστα τροχος ειναι πιο δυσκολος.σκαβω μια τρυπα 20χ20 για να βαλω τον γρυλο στο ψαλιδι..
αποφασιζω να θυσιασω τον ταξιδιωτικο οδηγο της βολιβιας.ενα τακο 500 σελιδων..τον κανω βαση ..αλλα τον καταπιε η μανα γης..συνεχιζω και προσθετω κομματια αλατιου..συμπιεζονται..πρεπει να βυθιστικε ο γρυλος 3 φορες το υψος του.μεχρι να αρχισει να σηκωνει τελικα..
ομως οι πλακες εχουν αντοχη περισσοτερη αποση φανταζομαστε.και τα μικρα πλακακια τα κανω τακους για να μου κρατανε το σασι ψηλα και να περνει ανασες ο γρυλος..το γρυλοχερο ειναι για τα σκουπιδια σαν κατασκευη απο ταιλανδη..
ολη την δουλεια την εκανε το gerber του Prado..στο πρεσαρισμα στο ξεπρεσαρισμα του γρυλου..δουλευε σαν σφυρι,σαν φτυαρι,εκανε τα παντα..
ο μπροστινος δεξιος τροχος σε 1 ωρα ειναι στον αφρο..σαυτο βοηθησε οτι σηκωθηκε το αμαξι ολο απο αριστερα και δε χρειαστηκε να σκαψω.
νυχτωσε..

την αλλη μερα το πρωι στις 5.00 κουβαλαμε πλακες αλατιου διπλα στον πισω δεξιο τροχο ωστε με το χαραμα να αρχισει η δουλεια..
ευτυχως δεν εβρεξε καθολου.οι βροχες ξεκιναμε απο 15 οκτωβρη και γινεται παντου πλημμυρα.σταματανε οι συγκοινωνιες σε ολη τη νοτιο βολιβια.
στις 0930 ειμαστε ετοιμοι.εχουμε στρωσει ολα τα πλαστικα πατακια κατω απο τις ροδες ,και τα 2 υποστρωματα μας ,ενα απο καθε μερια και πισω απο τους πισω τροχους τους μουσαμαδες τις σκηνης..
περπαταω τις ροδιες και βουλιαζουν..θελουν και αυτες ενα στρωσιμο απο αλατι για τα πρωτα 100 μετρα..

τα πιατικα θυμιζουν καραβανες απο ανασκαφες στο ρουπελ το 1940

και στις 10.30 ειμαστε ελευθεροι και παλι στο δρομο.
δεν γεννηθηκε η ερημος ακομη που θα καταπιει τον κοντο..
καθοτι πολυ κοντος για να πεθανει.. :lol: :lol: :lol:

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
http://www.youtube.com/watch?v=3ACx7GTC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ygHQCod_rhw
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 16, 2011 12:19
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Δευτ Οκτ 13, 2014 02:37

ο δρομος της επιστροφης περναει απο το toledo
αλλα η σκονη δεν επιτρεπει την ορατοτητα

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

το βραδυ στο ξενοδοχειο ο γρυλος κοιμηθηκε κατω απο το κρεβατι μας..και πρεσαρριζε το πλαστικο απο την αναποδη μερια για να εξαφανισει το κεφαλι που του δημιουργηθηκε..
περιμενα να χει παθει μεγαλυτερη ζημια
αλλα την αλλη μερα το πανω μερος ειχε επανελθει στη θεση του..και στο πορτ μπαγκαζ τιποτε δε θυμιζε την ολη ιστορια...
απο την κατω μερια της μοκετας το πλαστικο ειχε υποστει μονιμη παραμορφωση... 8-)
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
http://www.youtube.com/watch?v=3ACx7GTC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ygHQCod_rhw
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 16, 2011 12:19
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Δευτ Οκτ 13, 2014 02:37

σημερα που ειχαμε ρεπο και εχουν εκλογες εδω στη βολιβια ειπαμε να κανουμε τον περιφημο δρομο του θανατου που τοσα λενε και γραφονται..

διαφημιζεται ως ο χειροτερος δρομος του κοσμου απο τους διαφορους..

el camino del muerte , world's most dangerous road .etc..

λοιπον για να μπουνε τα πραματα στη θεση τους..αυτοι που τα γραφουν
1) δεν εχουνε παει ποτε στο παντα βρεχει
2) δεν εχουν παει ποτε στον Αγιον Ορος
3) δεν εχουν παει ποτε στο φαραγγι του βικου


ο δρομος δεν εχει τιποτε..ειναι πατημενος χωματοδρομος με φυτευτη πετρα σαν καλντεριμι στα περισσοτερα σημεια του.
ο δρομος σαν δρομος δεν ενεχει κανεναν κινδυνο ουτε εχει νεροφαγωματα που θα σε πεταξουν εκτος..
στα περισσσοτερα σημεια του ειναι διπλος..ειναι ελαχιστα τα σημεια που στενευει για να χρειαστει να κανει καποιος πισω και να περασει ο αλλος
εδω ο κανονας λεει οτι αυτος που ανεβαινει "ακουμπαει "στο βουνο..ενω αυτος που κατεβαινει ειναι στην απεξω .πλευρα του γκρεμου.

στο Αγιον Ορος οι δρομοι ειναι χειροτεροι σαν ποιοτητα δρομου..

η αναφορα στα ατυχηματα που του δωσαν τον τιτλο του χειροτερου δρομου αφορα το τι θα γινει εφοσον φυγεις απο το δρομο και αυτο αφορα τελικα τον οποιοδηποτε δρομο. (στο πεταλο του μαλιακου και στα τεμπη τα ατυχηματα ειναι περισσοτερα).
η διασχιση του ειναι σαν να περνας κατω απο το παντα βρεχει (αν αφαιρεσεις τα βραχια που υπαρχουν και το κανεις δρομο) και στην απεξω μερια να εχεις θεα το φαραγγι του βικου.. σε ολη τη διαδρομη μονο που το παντα βρεχει ειναι θεαματικοτερο και καλυπτει ολο τον ουρανο στο περισσοτερο μερος.

αν υπηρχε δρομος στο "V" του βικου που να τον διασχιζει περιμετρικα για 40 χλμ και να κοιτας κατω θα εβλεπες ακριβως το ιδιο θεαμα..

τωρα πια χρησιμοποιηται μονο για τουριστικους σκοπους και ποδηλατες.τουλαχιστον 200 ποδηλατα την ημερα περνανε.και μαλιστα εχει κλεισει και σε 2 σημεια οπου γινονται εργα με τσιμεντο..

η συνολικη αποσταση του ειναι 63 χλμ εκ των οποιων τα πρωτα 22 ειναι ασφαλτος πολυ καλη και η καθοδος του ειναι απο τα 4700 στα 1200 μ.

τα καναμε σε 2 ωρες..

βεβαια επειδη η προσοχη σου στο δρομο ειναι μη φυγεις ειναι τεραστια δε σου δινει το χρονο για να ααπολαυσεις τη θεα.την οποια μπορεις να δεις στο γυρισμο καθιμενος στο βανακι της επιστροφης (τα 22 χλμ)

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
http://www.youtube.com/watch?v=3ACx7GTC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ygHQCod_rhw
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 16, 2011 12:19
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Δευτ Οκτ 13, 2014 02:38

σημερα που ειχαμε ρεπο και εχουν εκλογες εδω στη βολιβια ειπαμε να κανουμε τον περιφημο δρομο του θανατου που τοσα λενε και γραφονται..

διαφημιζεται ως ο χειροτερος δρομος του κοσμου απο τους διαφορους..

el camino del muerte , world's most dangerous road .etc..

λοιπον για να μπουνε τα πραματα στη θεση τους..αυτοι που τα γραφουν
1) δεν εχουνε παει ποτε στο παντα βρεχει
2) δεν εχουν παει ποτε στον Αγιον Ορος
3) δεν εχουν παει ποτε στο φαραγγι του βικου


ο δρομος δεν εχει τιποτε..ειναι πατημενος χωματοδρομος με φυτευτη πετρα σαν καλντεριμι στα περισσοτερα σημεια του.
ο δρομος σαν δρομος δεν ενεχει κανεναν κινδυνο ουτε εχει νεροφαγωματα που θα σε πεταξουν εκτος..
στα περισσσοτερα σημεια του ειναι διπλος..ειναι ελαχιστα τα σημεια που στενευει για να χρειαστει να κανει καποιος πισω και να περασει ο αλλος
εδω ο κανονας λεει οτι αυτος που ανεβαινει "ακουμπαει "στο βουνο..ενω αυτος που κατεβαινει ειναι στην απεξω .πλευρα του γκρεμου.

στο Αγιον Ορος οι δρομοι ειναι χειροτεροι σαν ποιοτητα δρομου..

η αναφορα στα ατυχηματα που του δωσαν τον τιτλο του χειροτερου δρομου αφορα το τι θα γινει εφοσον φυγεις απο το δρομο και αυτο αφορα τελικα τον οποιοδηποτε δρομο. (στο πεταλο του μαλιακου και στα τεμπη τα ατυχηματα ειναι περισσοτερα).
η διασχιση του ειναι σαν να περνας κατω απο το παντα βρεχει (αν αφαιρεσεις τα βραχια που υπαρχουν και το κανεις δρομο) και στην απεξω μερια να εχεις θεα το φαραγγι του βικου.. σε ολη τη διαδρομη μονο που το παντα βρεχει ειναι θεαματικοτερο και καλυπτει ολο τον ουρανο στο περισσοτερο μερος.

αν υπηρχε δρομος στο "V" του βικου που να τον διασχιζει περιμετρικα για 40 χλμ και να κοιτας κατω θα εβλεπες ακριβως το ιδιο θεαμα..

τωρα πια χρησιμοποιηται μονο για τουριστικους σκοπους και ποδηλατες.τουλαχιστον 200 ποδηλατα την ημερα περνανε.και μαλιστα εχει κλεισει και σε 2 σημεια οπου γινονται εργα με τσιμεντο..

η συνολικη αποσταση του ειναι 63 χλμ εκ των οποιων τα πρωτα 22 ειναι ασφαλτος πολυ καλη και η καθοδος του ειναι απο τα 4700 στα 1200 μ.

τα καναμε σε 2 ωρες..

βεβαια επειδη η προσοχη σου στο δρομο ειναι μη φυγεις ειναι τεραστια δε σου δινει το χρονο για να ααπολαυσεις τη θεα.την οποια μπορεις να δεις στο γυρισμο καθιμενος στο βανακι της επιστροφης (τα 22 χλμ)

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
http://www.youtube.com/watch?v=3ACx7GTC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ygHQCod_rhw
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 16, 2011 12:19
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Δευτ Οκτ 13, 2014 02:39

toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
http://www.youtube.com/watch?v=3ACx7GTC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ygHQCod_rhw
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 16, 2011 12:19
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Δευτ Οκτ 13, 2014 02:40

και μερικα Links

http://jalopnik.com/the-worlds-ten-high ... 1561766761

http://www.dangerousroads.org/south-ame ... livia.html

http://www.dangerousroads.org/

και δω για ενα wrangler που λεγεται οτι εφτασε στα 6650 το 2007 στον κρατηρα ενος ηφαιστειου

http://www.viewfinderpanoramas.org/highestpass.html

και αργοτερα καποιοι ντοπιοι με ειδικα διασκευασμενο οχημα πηγαν καμαια 200 μετρα παραπανω.αλλα και τα 2 περιστατικα απλα σκαρφαλωσαν στο βουνο και δεν διεσχισαν δρομο
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
http://www.youtube.com/watch?v=3ACx7GTC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ygHQCod_rhw
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 16, 2011 12:19
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Δευτ Οκτ 13, 2014 02:42

στεφ εχω την εντυπωση οτι αυτα τα μοντερο τα ραβουν στην νοτιο αμερικη και δεν εισαγονται απο την ιαπωνια..
θα σου βαλω φωτο απο το μηχανοστασιο που δεν δειχνουν οτι η δουλεια ειναι made in japan..

εκτος και το χαλασανε το χαρμανι τοσο πολυ..

θα σου δωσω και το vin
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
http://www.youtube.com/watch?v=3ACx7GTC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ygHQCod_rhw
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Newbie
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 16, 2011 12:19
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό stefanos » Δευτ Οκτ 13, 2014 04:51

Απιστευτο ταξιδι!!!...και φουλ περιπετεια!!!αντε να γυρισεις πισω να αναπληρωσουμε τα υγρα που εχασες απο το σκαψιμο!!χαχαχα

Ο μιτσος,απο οτι μπορω να διακρυνω απο το διαφορικο,πρεπει να ηταν στη πιο απλη του μορφη....χωρα κατασκευης θα το δουμε......

Με το καλο να γυρισεις!!!!
Άβαταρ μέλους
stefanos
Off-Roader
Off-Roader
 
Δημοσιεύσεις: 2005
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 08, 2010 22:31
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ
Αυτοκίνητο:

Δημοσίευσηαπό alpininstis » Τρί Οκτ 14, 2014 16:37

Μπράβο Χρήστο καταπληκτικό ταξίδι ! ! ! και ακόμα καλύτερη η περιγραφή του ! ! !
Καλή επιστροφή στην ΠΑΤΡΊΔΑ :thup: :thup: :thup:
Άβαταρ μέλους
alpininstis
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 2632
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 16:06
Τοποθεσία: Αγ Παρ/υή Αττικής
Αυτοκίνητο: pinin 2.0 gdi 3door

Δημοσίευσηαπό Πάνος » Τρί Οκτ 14, 2014 18:56

Απόλαυσα την περιγραφή κι ας μην μπόρεσα να ανοίξω καμιά φωτογραφία. :(
Πέρασες μεγάλους κινδύνους, πήρες πολλά ρίσκα και τα ξεπέρασες γιατί αγωνίστηκες. ΜΠΡΑΒΟ, ΜΠΡΑΒΟ,ΜΠΡΑΒΟ!
Μπόρεσα να ανοίξω ένα βιντεάκι στην έρημο που κόχλαζαν οι λάσπες. Τι εχθρικά μέρη είναι αυτά πάνω στη γή! Τι μπορεί να ζητάει ο άνθρωπος εκεί; Δεν εννοώ εσένα βέβαια, τον περιηγητή. Εννοώ τον άνθρωπο που ζεί σ' αυτούς τους τόπους.
ΑΑΧ! Ελλάδα και πάλι Ελλάδα!
Καλή επιστροφή! :bravo: :bravo: :bravo:
Πάνος
4-wheeler
4-wheeler
 
Δημοσιεύσεις: 704
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 11:19
Τοποθεσία: Κυψέλη
Αυτοκίνητο:

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Φωτογραφίες - βίντεο των εδρομών μας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

cron