Julius έγραψε:Θέλω να αγοράσω ένα Pinin 5d (1.8 βασικά λόγο φόρων)
Βασικά η χρήση θα είναι λίγο αστική (κάποια ΣΚ με τα παιδιά)
Κοντινά ταξιδάκια ΣΚ με λίγο χώμα έως και κακοτράχαλο χωματόδρομο.
Έχω βρει δυο τρία από ιδιώτες (car κλπ) πχ....
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4025170/Τι πρέπει να προσέξω?? Θα το πάω και σε μια αντιπροσωπεία να μου το ελέγξουν οκ αλλά πχ τα χιλιόμετρα πιστοποιούνται με το εγκέφαλο??
Επίσης τί ετήσιο κόστος έχει ένα 1800 σε σχέση με ένα 2000 (δεκαετίας)
Ότι βοήθεια ευπρόσδεκτη. Έχω άμεσα ανάγκη από αμάξι και έχω κολλήσει στο Pinin.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Γιώργης
Σε γενικες γραμμες ειναι ενα μικρο suv των 4 μετρων που προσπαθει να τα κανει ολα ικανοποιητικα.
Αρκουντος σβελτο, ευκολοδηγητο,καλοφτιαγμενο, ασφαλες, ακομα και η καταναλωση των 11,5- 12 λιτρων ειναι αποδεκτη βαση χρονολογιας και τεχνολογιας κινητηρα.Ο κινητηρας του τραβαει απο χαμηλα, κολακευεται απο τα κοντα κορωνοπηνια ,αλλα στην εθνικη βουιζει λιγο μετα τα 130.
Γενικα σε σχεση με vitara , grand vitara προηγουμενης γεννιας καμμια σχεση , πολυ μπροστα στο δραμο.Η mac ferson μπροστα κανει δουλεια ,ο πισω αξονας πολυ καλα στηριγμενος σε 5 σημεια, και η κρεμαγιερα του γρηγορη για την κατηγορια , συν η μονιμη τετρακινηση προσθετη αισθημα σιγουριας.
Το πισω καθισμα ειναι λιγο στριμωχτα και η εργονομια , θεση οδηγησης μπορουσε να ειναι καλυτερη ,αλλα ειπαμε στα 4 μετρα δεν μπορεις να τα εχεις ολα.
Για τα λεφτα του ειναι κελεπουρι..