Καλησπέρα, θα ήθελα να με βοηθήσετε με ένα θέμα που έχει προκύψει με το ιδιαίτερο pinin μου. είμαι καινούργιος εδώ και χαίρομαι που πολύ που υπάρχει το forum αυτό είδη έχω διαβάσει αρκετά χρήσιμα θέματα.
Η κοπέλα μ είχε την ευκαιρία να αγοράσει ένα pinin σε πολύ καλή τιμή, κάνοντας τις πρώτες βόλτες στα χέρια μ το αγάπησα πραγματικά εχω πάθει ζημιά με το εργαλείο. αλλα. Διαπίστωσα απο την αρχή ότι κάτι πάει στραβά με την κατ'επλογή τετρακίνση. Η βάση που βρίσκεται ο λεβιές της τετρακίνησης μπροστά απο το χειρόφρενο δεν είναι εργοστασιακή, κάποιος έχει βάλη το χεράκι του λογικά η βάση δεν υπήρχε. Τέσπα ενώ βρίσκομαι στο βουνό (Μαίναλο)και κάνω της πρώτες βόλτες μέσα σε εντυπωσιακές λάσπες έχω την επίλογή της τετρακίνησης στο 4Η αντιλαμβάνομαι την τετρακίνηση ότι λειτουργεί κανονικά όλα πάνε υπέροχα. Δυσκόλεψε η διαδρομή και μέσα σε ένα νεροφάγομα το pinin τα βρήκε σκούρα έβαλα την τετρακίνηση στο 4HLC και με 2...3 προσπάθεις βγήκα απο την λάσπη και πάλι καταλαβα την διαφορά έγινε λίγο πιο αργό το βήμα του και το ένιωθα πιο δυνατό. Όταν ξεκίνησει να έχει ανηφορική κλήση πιο πολύ η διαδρομή ξανακόλλησα και έβαλα την τετρακίνηση στη θέση 4LLC αλλά δεν υπήρχε καμία διαφορά. Την επόμενη μέρα πήγα σε μία αλάνα χωρίς λάσπες και μπερδέματα για να διαπιστώσω αν όντως δεν υπάρχει διαφορα στην θέση 4LLC από την προηγούμενη θέση 4HLC αλλα τίποτα. Έβαλα το αυτοκίνητο σε μία πεζούλα αρκετά ανηφορική κανα μέτρο ύψος με την τετρακίνηση 4ΗLC και το αυτοκίνητο λίγο διαγώνια στην πεζούλα μετά από κάποια φάση σηκωνόταν ο πίσω αριστερός τροχός και κόλαγα, το ίδιο ακριβώς έγινε και με την τετρακίνηση στο 4LLC. Έχω την εντύπωση λοιπόν ότι δεν δουλεύει αυτή η επιλογή στην τετρακίνηση, δεν νιώθω κάποια διαφορά.
Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2002 Pajero pinin 1.8 τρίθυρο. έμαθα λοιπόν ότι απο το εργοστάσιο το αυτοκίνητο δεν είχε κατ'επιλογή τετρακίνηση. αλλά μόνιμη. και ότι έχει γίνει μετατροπή με σαζμάν μάλλον από 2.0 GDI.
1)Θέλω να με βοιηθήσετε να μάθω τι μποντέλο είναι το αυτοκίνητο μου εφόσον είχε μόνιμη τετρακίνηση.
2)Θέλω να μου πείτε αν γνωρίζετε τι σαζμάν θα μπορούσε να έχει επάνω το αυτοκίνητο εφόσον έχει γίνει μετατροπή.
3)Απο την εμπειρία σας που θα πρεπε να ψάξω πρώτα για το πρόβλημα της τετρακίνησης στην επιλόγη 4LLC.
4)Ψάχνω να βρώ αυτό το έντυπο που εξηγεί τι σημαίνουν τα ψηφία και τα γραμματα του αριθμού πλαισίου του αυτοκινήτου. Με σκοπό να μάθω περίσσότερες πληροφορίες για το pinin μου. Αλλά δεν το βρήκα αν έχετε κάποιο Link για την αποκωδικοποίηση του VIN number οπως λέγεται και στο έντυπο.
5) μήπως έχει κάποιος κάποια βάση που βρίσκεται στο πάτωμα γύρω απο τον λεβιέ της τετρακίνησης, που να την πουλάει?
σας ευχαριστώ εκ'των πρωτέρων και ελπίζω για μια απάντηση
Άρης.